www.motor-net.dk
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 29-11-01 20:35

Hejsa..

Så er siden Lasse Laursen snakkede om snart klar!
Vi laver den sammen, og et lille udpluk (forsiden) kan ses her.
www.easysms.dk !
Domainet er bestilt og vi håber det er på plads meget snart !

Venlig Hilsen Thomas og Lasse

Fra : RpR

Dato : 29-11-01 22:21

> [...]
> www.easysms.dk !
> Domainet er bestilt og vi håber det er på plads meget snart !

Argh, i skal se at finde en anden server end Freepaq!
Hastigheden er latterlig, det samme med deres uptime!

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 30-11-01 07:55

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> skrev i en meddelelse

> Argh, i skal se at finde en anden server end Freepaq!
> Hastigheden er latterlig, det samme med deres uptime!

Det gør vi skam også. Det er bare Lasse har hat det gamle domaine
www.easysms.dk hos dem !

> --
>
> - RpR
> Moped Gallery.com - The World's biggest!
> http://www.mopedgallery.com
> FTP at rpr.darktech.org (PASV and Proxys won't work)
> ICQ: 19284098
> "4-strokes are full of parts, 2-strokes are full of SPEED!"

/Thomas

Fra : Brian aka Hekto

Dato : 30-11-01 12:32

Ja, Freepaq, er ikke noget at råbe hurra for!! Prøver selv at finde en anden
server til Peugeot-siderne!

/Brian

Fra : RpR

Dato : 30-11-01 15:24

> Ja, Freepaq, er ikke noget at råbe hurra for!! Prøver selv at finde en
anden
> server til Peugeot-siderne!

www.mopedgallery.com er hosted ved www.tjenester.dk/hosting.php , men det
kræver at du har lidt besøgende før de lukker dig ind.
Ellers hvis siden ikke fylder meget er www.f2s.com udemærket med sine 20 -
25mb

Fra : Jørgen Klindt Anders~

Dato : 30-11-01 01:31

Ser ellers yderst spændende ud

keep up the work

--
Klindt
jka@cool.dk

Fra : Lasse Laursen

Dato : 30-11-01 11:21

"Jørgen Klindt Andersen" <jka@cool.dk> skrev i en meddelelse
> Ser ellers yderst spændende ud

> [...]

Jow tak!
Forresten så er forumet også oppe:
www.easysms.dk/mc-nettet/

Og med hensyn til Freepaq, så er det kun fordi at det er absolut nødvendigt,
da ingen af os lige har de 300 kr., som vi hver skal af med for at blive
hostet det sted vi har kig på.
Men går siden hen og bliver noget folk vil bruge, så bliver der selvføgelig
købt plads på en ordentligt server, for der går f..... langsomt.

Btw. så har jeg fået 5-6 sæt billeder af folks mc'ere til vores galleri og
vi kunne jo godt bruge nogen flere. Så hent kameraet og hop ud og skyd nogen
billeder.

MvH Lasse Laursen
lasse_laursen@mail.dk