OS X 10.1 bedre end 10.1.1? (vinduestrækni~
Fra : MacMan

Dato : 29-11-01 19:00

Hej,

Er det bare mig, eller gik det betydeligt hurtigere at trække rundt på
vinduer i OS X 10.1 end nu her efter opgradering til 10.1.1?
Jeg synes at jeg kunne trække vinduerne nogenlunde glidende rundt under
10.1, men efter opgradering til 10.1.1 føles det meget tungt og hakkende at
trække vinduer rundt.

- Morten

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-01 19:17

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> [...]
> 10.1, men efter opgradering til 10.1.1 føles det meget tungt og hakkende at

jeg synes ikke jeg har kunnet mærke forskel - havde du hacket et eller
andet under 10.1 ?

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : MacMan

Dato : 29-11-01 19:21

I brevet "1f3net5.1dfnzc31pinlc0N%spam@reippuert.dk" skrev Morten Reippuert
Knudsen (spam@reippuert.dk) den 29/11/01 19:16:

> jeg synes ikke jeg har kunnet mærke forskel - havde du hacket et eller
> andet under 10.1 ?

Nej så meget tjek har jeg endnu ikke på X, at jeg tør den slags.
Det er primært Internet Explorer der er blevet værre, hvilket jo også nok
uheldigvis er det program jeg bruger mest :-/

- Morten

Fra : Michael Holm

Dato : 29-11-01 21:32

MacMan <nospam@nospam.com> wrote:

> I brevet "1f3net5.1dfnzc31pinlc0N%spam@reippuert.dk" skrev Morten Reippuert
> Knudsen (spam@reippuert.dk) den 29/11/01 19:16:

Jeg sad faktisk og idag og havde samme fornemmelse, både i finder og IE
(Specielt irriterende da jeg var igang med at prale med OS X over for en
anden gut

Desuden når jeg fjerner en "henvisning" som ligger øverst i et
"finder-vindue" forsvinder den ikke med et "puf" (sky) som når man
fjerner noget fra docken... det mener jeg den gjorde "i gamle dage" ??

--
Michael Holm
kiaikido@mac.com

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-01 22:33

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> Desuden når jeg fjerner en "henvisning" som ligger øverst i et
> "finder-vindue" forsvinder den ikke med et "puf" (sky) som når man
> fjerner noget fra docken... det mener jeg den gjorde "i gamle dage" ??

tjek opm det altid sker eller kun sker når emnet slippes over et clasic
vindue. den bug har jeg ikke set siden 10.03 - genstart docken

Fra : Michael Holm

Dato : 03-12-01 10:02

> tjek opm det altid sker eller kun sker når emnet slippes over et clasic
> vindue. den bug har jeg ikke set siden 10.03 - genstart docken

Det er ikke i docken, der "puffer" ting fint hvis man fjerner dem ! det
er fra toppen af et "Finder-vindue" og det er både over Classic og ikke
classic...

"puffer" de hos dig ?!

--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikidoRemove@mac.comRemove

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 07-12-01 23:25

Michael Holm <virkerikke@anthro.dk> wrote:

> Det er ikke i docken, der "puffer" ting fint hvis man fjerner dem ! det
> er fra toppen af et "Finder-vindue" og det er både over Classic og ikke
> classic...
>
> "puffer" de hos dig ?!

nej.