Clip Gallery OfficeX
Fra : David Blangstrup

Dato : 29-11-01 17:19

Er der nogen der ved noget om dette: Jeg prøver at downloade clip art fra
Microsofts Internet Clip Art Gallery til Words Clip Art Gallery applikation
i Word. Browseren er indstillet, det går fint, indtil det skal importeres i
Clip Art Gallery, så kommer der en fejlmeddelelse der siger: Error during
conversion. Og så filens navn, UIKKJ8Oetellerandet.wmf — og det er såvidt
jeg ved Windows Media File. De skriver, at det kan lade sig gøre på Mac i
deres instruktioner fra OfficeX MacBU — men jeg kan ikke se nogen steder, at
Quicktime kan tage .wmf — kan Word? Er der nogen, der kan hjælpe? Jeg vil
gerne have adgang til al den clipart, og det er ved at gøre mig €%/&#"€ ikke
at kunne finde ud af det.
- David

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-01 18:09

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> [...]
> .wmf — kan Word? Er der nogen, der kan hjælpe? Jeg vil gerne have
> adgang til al den clipart, og det er ved at gøre mig €%/&#"€ ikke at

David, du har vist fået skiftet tegnsæt ved et uheld. Lige nu bruger du:

Det er vanskeligt at læse, vil du ikke skifte tilbage til:

Linielængden er også over 80 tegn, jeg ved ikke om det har noget med
tegnsættet at gøre

.... bloatware

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-11-01 19:08

On 29.11.2001 18:08, in article 1f3nb7i.1jzpp3e1g8kkn4N%spam@reippuert.dk,
"Morten Reippuert Knudsen" <spam@reippuert.dk> wrote:

<znip>

> [...]
>
> Det er vanskeligt at læse, vil du ikke skifte tilbage til:
>
> Linielængden er også over 80 tegn, jeg ved ikke om det har noget med

He he - jo men det er fordi den pludselig siger til mig, at den bliver nødt
til at sende som UuencodeŠ og nu bliver jeg helt usikker på, om det har
noget at gøre med det. Den står på Western European (ISO) men encoding
AppleDouble - så nu sætter jeg den til binhex, er det bedre?
- David

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-01 19:16

> [...]

> noget at gøre med det. Den står på Western European (ISO) men encoding
> AppleDouble - så nu sætter jeg den til binhex, er det bedre?

Ja - det burde dog ikke have noget at gøre med om der encodes med
Appledouble eller binhex - begge dele gælder jo kun for attachments.

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-11-01 19:37

On 29.11.2001 19:16, in article 1f3nepd.tseqdv1g42il2N%spam@reippuert.dk,

> Ja - det burde dog ikke have noget at gøre med om der encodes med
> Appledouble eller binhex - begge dele gælder jo kun for attachments.

Hvis Marianne Jelved = Gud, hvad er der så i tasken?
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-01 20:16

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Hvis Marianne Jelved = Gud, hvad er der så i tasken?

noget tungt

Fra : Martin Edlich

Dato : 29-11-01 20:27

In article <1f3nh9h.x9dgrrhpd2fiN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> noget tungt

En PB 3400?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 29-11-01 20:46

> En PB 3400?

du er bare jaloux...

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-11-01 01:24

In article <1f3niz5.16mp1c0bfht5qN%spam@reippuert.dk>,

> du er bare jaloux...

Pjat. Hun kan i øvrigt allerhøjst være gudinde, og som vi alle ved
betyder -inde mindreværdig.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-11-01 02:21

> Pjat. Hun kan i øvrigt allerhøjst være gudinde, og som vi alle ved
> betyder -inde mindreværdig.

du nægter at se realiteterne i øjnene, selv om du for får dage siden i
en mindre alvorlig gruppe fik en grundig forklaring. Jeg må hellere
gentage den:

Du har mistet din status ved en helt igennem offentlig og fair
skueprocess i menigheden, idet du ved to uafhængige lejligheder blev
afsløret i ikke at være bekendt alle Mac OS's genveje

Gud er grå! ære være hendes taske.

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-11-01 02:46

In article <1f3ny84.1w6foed1lu0disN%spam@reippuert.dk>,
> [...]

> du nægter at se realiteterne i øjnene, selv om du for får dage siden i
> en mindre alvorlig gruppe fik en grundig forklaring. Jeg må hellere

Det kan bare ikke være rigtigt, du har jo selv opdaget hvor hårdt
blasfemi straffes af den ægte Gud.

Tror du nogensinde du får din IceBook op og køre igen på den interne HD?
[muwhahaha].

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-11-01 02:59

> Tror du nogensinde du får din IceBook op og køre igen på den interne HD?

åndsforsnoskedekraftidiot

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-11-01 03:13

In article <1f3o06j.1ds5qc2nrfpivN%spam@reippuert.dk>,

> åndsforsnoskedekraftidiot

Såså, man skulle tro du efterhånden havde lært at ikke komme med
blasfemiske udtalelser - du vil vel ikke miste skærmen også, vel?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 30-11-01 10:16

> Såså, man skulle tro du efterhånden havde lært at ikke komme med
> blasfemiske udtalelser - du vil vel ikke miste skærmen også, vel?

Hov! Molestrering af skærme på bærbare er mit gebet. Er der mon nogen
mulighed for, at jeg kan blive ophævet til en tjenende dæmon?

--
Christian

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-11-01 13:32

In article <1f3ok20.ykxd8m17ynatcN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Hov! Molestrering af skærme på bærbare er mit gebet. Er der mon nogen
> mulighed for, at jeg kan blive ophævet til en tjenende dæmon?

Du kan herefter kalde dig bechd.

Du har en mission....

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 30-11-01 13:45

> Du kan herefter kalde dig bechd.
>
> Du har en mission....

Jeg foreslår vi lader Reippeurts skærm virke indtil han har fået resten
af maskinen op at køre igen, selv om det naturligvis vil kræve ikke så
lidt tålmodighed.

--
bechd

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-11-01 14:18

In article <1f3ou30.guooad9wbx9bN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
> [...]

> Jeg foreslår vi lader Reippeurts skærm virke indtil han har fået resten
> af maskinen op at køre igen, selv om det naturligvis vil kræve ikke så

Den der venter på noget godt.....

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-11-01 23:32

> Den der venter på noget godt.....

så, så - nu må i to spasmagere godt holde inde, andre kunne jo tro i
drillede mig

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-12-01 02:09

In article <1f3p1ho.1lcl8tyo6xma0N%spam@reippuert.dk>,

> så, så - nu må i to spasmagere godt holde inde, andre kunne jo tro i
> drillede mig

Nåeh, begynder han at blive nervøs?

Men ok, du har naturligvis ret - det er kun for sjov.

orpuq, ah re unaf cnenqre arqr - gnt unz.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 02-12-01 18:32

> orpuq, ah re unaf cnenqre arqr - gnt unz.

Qvg øafxr re zva ybi, bu Ureer.

Fxny wrt btfå evqfr unaf QIQ're ryyre re qrg alggryøfg - zba una
abtrafvaqr såe fvg QIQ-qeri bc ng xøer?

--
orpuq

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-12-01 19:06

Christian Bech <giambattista.vico@mail.tele.dk> wrote:

> Dit ønske er min lov, oh Herre.
>
> Skal jeg også ridse hans DVD'er eller er det nytteløst - mon han
> nogensinde får sit DVD-drev op at køre?

tsk, tsk skam jer...

znegva bt puevfgvna re qhzzr

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-12-01 23:00

In article <1f3sy5v.aaxr611pkzruN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> gfx, gfx fxnz wre...
>
> znegva bt puevfgvna re qhzzr

Zhyvtg, zra qvar QIQ're re evqfrqr

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 02-12-01 23:22

On 2.12.2001 23:00, in article newsspam3-BC9484.23001402122001@news.tele.dk,
"Martin Edlich" <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Zhyvtg, zra qvar QIQ're re evqfrqr

Jeg elsker det fuldstændig uforståelige volapyk, svarene på mine indlæg
udvikler sig til.
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 02-12-01 23:27

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> writes:

> Jeg elsker det fuldstændig uforståelige volapyk, svarene på mine indlæg
> udvikler sig til.

Skal det forståes som at hogwasher mangler de mest elementære
funktioner til usenet læsning?

ZnpFbhc re abtrg fxenzzry, rznpf/tahf sbe rivtg!

--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : David Blangstrup

Dato : 02-12-01 23:32

On 2.12.2001 23:27, in article m3oflh8dh4.fsf@localhost.localdomain, "Thomas
Bjorn Andersen" <thomas@gen-v.net> wrote:

> Skal det forståes som at hogwasher mangler de mest elementære
> funktioner til usenet læsning?
>
> ZnpFbhc re abtrg fxenzzry, rznpf/tahf sbe rivtg!
Ach, der fik du mig! Jeg får helt lyst til at sende en HTML MicroSoft
Entourage news post!
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-12-01 23:47

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Ach, der fik du mig! Jeg får helt lyst til at sende en HTML MicroSoft
> Entourage news post!

får du også lyst til tre til fire +500MB emails?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-12-01 23:47

Thomas Bjorn Andersen <thomas@gen-v.net> wrote:

> ZnpFbhc re abtrg fxenzzry, rznpf/tahf sbe rivtg!

SL!

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-12-01 23:47

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jeg elsker det fuldstændig uforståelige volapyk, svarene på mine indlæg
> udvikler sig til.

get a decent newsreader... det er simpelt "rot13"'

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-12-01 00:35

In article <B8306810.31DA%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Jeg elsker det fuldstændig uforståelige volapyk, svarene på mine indlæg
> udvikler sig til.

Som man spørger får man svar

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-12-01 01:35

On 3.12.2001 0:35, in article newsspam3-34FD8C.00350603122001@news.tele.dk,
"Martin Edlich" <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Som man spørger får man svar
Nu går jeg over i uk.music.folk. De er så venligeŠ
Og ikke noget med 13 Rotter der.
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-12-01 03:40

In article <B8308740.3211%david@blangstrup.dk>,

> Nu går jeg over i uk.music.folk. De er så venligeŠ

Det er vi også her, vi er det bare på en anderledes måde

> Og ikke noget med 13 Rotter der.

Hvor mange bruger de så?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : David Blangstrup

Dato : 03-12-01 14:08

On 3.12.2001 3:40, in article newsspam3-18E690.03400003122001@news.tele.dk,
"Martin Edlich" <newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> Det er vi også her, vi er det bare på en anderledes måde

> Hvor mange bruger de så?

Xha ra. ZnpFBHC Ebggvtna 1990
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Martin Edlich

Dato : 02-12-01 22:59

In article <1f3swq2.18cn8od1aovgfbN%giambattista.vico@mail.tele.dk>,
giambattista.vico@mail.tele.dk (Christian Bech) wrote:

> Qvg Óafxr re zva ybi, bu Ureer.
>
> Fxny wrt btf evqfr unaf QIQ're ryyre re qrg alggryÓfg - zba una
> abtrafvaqr se fvg QIQ-qeri bc ng xÓer?

Evqf qh oner unaf QIQ're zraf qh re vtnat, qrg xna vxxr naqrg raq fxnqr.

QIQ-qerirg xbzzre nyqevt gvy ng shatrer, qrg re beqarg - iv une qvpvcyr
birenyg.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 30-11-01 18:59

> Det kan bare ikke være rigtigt, du har jo selv opdaget hvor hårdt
> blasfemi straffes af den ægte Gud.
>
> Tror du nogensinde du får din IceBook op og køre igen på den interne HD?
> [muwhahaha].

Du er faldet fra højden og ned. Ikke som gudelig at være bekendt med
samtlige Mac OS' genveje er afmytificerende, hvilket gør dig til Søren
Jensen. Uden at være decideret bekendt med en sådan (Søren Jensen) kan
jeg oplyse at det ikke er noget specielt, der er en størrere bunke af
dem, og derfor er du også blevet almindelig dødelig igen

--
Mvh/re Jan Jonasen
jonasen (at) it (dot) dk

If I wanted culture, I'd eat yogurt.

Fra : Martin Edlich

Dato : 01-12-01 02:16

In article <1f3pb2l.i4zf9f1a0ziuuN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> [...]
> jeg oplyse at det ikke er noget specielt, der er en størrere bunke af
> dem, og derfor er du også blevet almindelig dødelig igen

bechd, du har frie hænder.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Christian Bech

Dato : 04-12-01 14:11

> bechd, du har frie hænder.

Oh herre, knaldperlen er snu. Han har registreret en dækadresse.
Bekræftigelse af målet ønskes udfra
http://www.multimedia.au.dk/~cwb/jan-target.htm - eller skal jeg bare
tage hele svineriet for en sikkerhedsskyld? Jeg kunne evt. afbryde
netforbindelsen til området? Efter 20 minutter uden internet burde han
visne bort.

--
bechd

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-12-01 16:49

In article <1f3w8ix.1wmg1xr1qld666N%giambattista.vico@mail.tele.dk>,

> Oh herre, knaldperlen er snu. Han har registreret en dækadresse.
> Bekræftigelse af målet ønskes udfra
> http://www.multimedia.au.dk/~cwb/jan-target.htm - eller skal jeg bare
> tage hele svineriet for en sikkerhedsskyld?

Vælg et mål lige mellem de to punkter. Trykbølgen burde sikre at
kætteren fatter beskeden.

> Jeg kunne evt. afbryde netforbindelsen til området? Efter 20 minutter
> uden internet burde han visne bort.

Bare fjern hans adgang til alt.pictures.fuzzy.animals, så han ikke kan
sprede sine familiebilleder.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-12-01 17:22

> Vælg et mål lige mellem de to punkter. Trykbølgen burde sikre at
> kætteren fatter beskeden.

> Bare fjern hans adgang til alt.pictures.fuzzy.animals, så han ikke kan
> sprede sine familiebilleder.

I må gerne kryptere jeres text med rot13 igen, så jeg ikke behøver at
læse jeres grisseri... jeg kunne jo gå hen og blive bange for hvad i kan
finde på, og det er vel ikke hvad i ønsker?

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-12-01 17:40

In article <1f3wign.p43q8712sfnwlN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> I må gerne kryptere jeres text med rot13 igen, så jeg ikke behøver at
> læse jeres grisseri...

Din indbyggede nysgerrighed kunne jo alligevel ikke får dig til at lade
være med at læse det.

> jeg kunne jo gå hen og blive bange for hvad i kan finde på, og det er
> vel ikke hvad i ønsker?

WYSIWYG

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-12-01 17:49

> Din indbyggede nysgerrighed kunne jo alligevel ikke får dig til at lade
> være med at læse det.

rigtigt, men jeg kunne i det mindste simulere at jeg havde et reelt
valg.

> WYSIWYG

av, godt jeg ikke står i telefonbogen - i har vel ikke tænkt jer at nuke
hele fredriksberg?

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-12-01 21:29

In article <1f3wjxm.1cf8w6m19tyy6zN%spam@reippuert.dk>,

> rigtigt, men jeg kunne i det mindste simulere at jeg havde et reelt
> valg.

Vi ved at du ikke har nogen reelle valg.

> av, godt jeg ikke står i telefonbogen - i har vel ikke tænkt jer at nuke
> hele fredriksberg?

Noget kommer der vel til at være tilbage.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 04-12-01 21:44

> Noget kommer der vel til at være tilbage.

Osama Bin Martin og hans Lo Quida netværk slår til igen, lad os håbe at
echelon eksisterer...

Fra : Martin Edlich

Dato : 04-12-01 21:52

In article <1f3wuxa.1qpeuagjerdwN%spam@reippuert.dk>,
spam@reippuert.dk (Morten Reippuert Knudsen) wrote:

> Osama Bin Martin og hans Lo Quida netværk slår til igen, lad os håbe at
> echelon eksisterer...

Det gør det. Hvad vil du vide?

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 05-12-01 18:25

> Osama Bin Martin og hans Lo Quida netværk slår til igen, lad os håbe at
> echelon eksisterer...

Det er da slemt nok at Edlich eksisterer Så vidt jeg ved endda i
flere versioner.

Fra : Martin Edlich

Dato : 05-12-01 19:35

In article <1f3yirt.1nivncrvv51baN%jonasenREMOVE@THISit.dk>,
jonasenREMOVE@THISit.dk (Jan Oksfeldt Jonasen) wrote:

> Det er da slemt nok at Edlich eksisterer Så vidt jeg ved endda i
> flere versioner.

Ikke alene flere versioner, også flere generationer og en ny opgradering
er i planlægningsfasen.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Jan Oksfeldt Jonasen

Dato : 06-12-01 18:55

> Ikke alene flere versioner, også flere generationer og en ny opgradering
> er i planlægningsfasen.

Hmmm der er lidt for meget sammensværgelse over dette.

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-11-01 21:08

On 29.11.2001 20:26, in article
newsspam3-7496C8.20265829112001@news.sunsite.dk, "Martin Edlich"
<newsspam3@mail.edlich.dk> wrote:

> En PB 3400?

Poul Nyrups hjerne. Det er derfor, hun svinger tasken.
- David

Fra : Martin Edlich

Dato : 30-11-01 01:23

In article <B82C5448.1CB7%david@blangstrup.dk>,
David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Poul Nyrups hjerne. Det er derfor, hun svinger tasken.

Så er det derfor han har virket lidt rystet på det seneste.

--
MVH Martin Edlich http://www.edlich.dk

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 30-11-01 00:25

David Blangstrup <david@blangstrup.dk> wrote:

> Hvis Marianne Jelved = Gud, hvad er der så i tasken?

Batterier!

Mojn, Thomas :)

--
If Bill Gates had a dime for every time a Windows box crashed...
... Oh, wait a minute, he does.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 30-11-01 01:14

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> Batterier!

til hvad ? stun-gun, dildo eller walkman...

Fra : David Blangstrup

Dato : 29-11-01 18:10

On 29.11.2001 17:19, in article B82C1E8C.1B68%david@blangstrup.dk, "David
> [...]

> gerne have adgang til al den clipart, og det er ved at gøre mig €%/&#"€ ikke

Jeg installerede HELE officepakken, og nu virker det!
Sorry for besværet.
- David