/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Mailme.dk
Fra : .Kody


Dato : 29-11-01 14:03

Hejsa er det bare mig, eller har andre mailme.dk kunder
oplevet problemer med mails, der bare forsvinder ud
i den blå luft.?

Det er blevet særlig slemt indenfor den sidste uge.

..Kody

mgs72@mailme.dk




 
 
Søren Kvist (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Søren Kvist


Dato : 30-11-01 01:16

Nej, du er bestemt ikke den eneste (jeg efterspurgte det samme d. 26/11 i
dk.edb.internet).

Jeg har også haft STORE problemer den sidste uges tid! Jeg har stort set
ikke modtaget en eneste mail!
Jeg får flg. besked når jeg sender en mail til mig selv:

----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
<skvist@mailme.dk>

----- Transcript of session follows -----
<skvist@mailme.dk>... Deferred: Connection refused by mailme.dk.
Warning: message still undelivered after 4 hours
Will keep trying until message is 1 week old

Godt nok er mailme's service gratis, men jeg syntes at det er utroligt at
man tilsyneladende ikke gør noget mere for at de mange tusinder (et skud i
tågen) der gør brug af mailme's service - for at de igen kan modtage mail!

Har kontaktet danBBS der står for Mailme.dk, der skrev at de har problemer
med misbrug i øjeblikket, men at de vil vende tilbage med en løsning! Så
vidt jeg har erfaret, har problemet nu eksisteret en uges tid, gad vide
hvornår man kan forvente at alting er på plads igen?
De kunne i det mindste skrive på deres site, at det ikke er muligt at
modtage mails i øjeblikket (der er jo ikke de store problemer med at logge
ind, så man tror godtroende at man faktisk ikke har fået nogle mails).

Ellers har jeg været godt tilfreds med mailme's funktionalitet i nogle år,
det smarte ved mailme er, at man så kan skifte udbyder, uden at skifte
emailadr. Man ændrer bare forwardingen til ens aktuelle udbyders emailadr.
Eller bruger Mailmes POP-server!

Hvis der er andre der har lign. problemer så skriv endeligt, det kunne være
meget rart at se, hvor mange det faktisk går ud over, eller om det bare er
vores konti der er "uheldige".

Mvh

Søren



".Kody" <mgs72@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:3c063219$0$236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa er det bare mig, eller har andre mailme.dk kunder
> oplevet problemer med mails, der bare forsvinder ud
> i den blå luft.?
>
> Det er blevet særlig slemt indenfor den sidste uge.
>
> .Kody
>
> mgs72@mailme.dk
>
>
>



Madsen (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 30-11-01 09:49

On Fri, 30 Nov 2001 01:16:02 +0100, "Søren Kvist" <soren@kvist.as>
wrote:

>Hvis der er andre der har lign. problemer så skriv endeligt, det kunne være
>meget rart at se, hvor mange det faktisk går ud over, eller om det bare er
>vores konti der er "uheldige".
>
Hej

Jeg bruger også mailme og har bemærket problemerne.
Onsdag aften sendte jeg et par test mails til mig selv og
de nåede frem i løbet af torsdagen. Ikke alt for godt et
resultat, men de nåede dog frem til sidst.

Om der så er nogen mails der aldrig er nået frem ved
jeg ikke.

Mvh Madsen


Thomas Jensen - pil.~ (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 30-11-01 10:12

On Fri, 30 Nov 2001 08:49:04 GMT, madsen@dontmailme.dk (Madsen) wrote:


>Jeg bruger også mailme og har bemærket problemerne.
>Onsdag aften sendte jeg et par test mails til mig selv og
>de nåede frem i løbet af torsdagen. Ikke alt for godt et
>resultat, men de nåede dog frem til sidst.
>
>Om der så er nogen mails der aldrig er nået frem ved
>jeg ikke.

hvis email er vitalt for een kunne jeg personligt godt stille
spørgsmålstegn v. det fornuftige i at basere det på en
gratis-tjeneste.


--
vh
Thomas Jensen
http://pil.dk/nyhedsbreve/2001oktober.php

Henrik K Hansen (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Henrik K Hansen


Dato : 30-11-01 12:03

Thomas Jensen - pil.dk, du skrev:

> hvis email er vitalt for een kunne jeg personligt godt stille
> spørgsmålstegn v. det fornuftige i at basere det på en
> gratis-tjeneste.

Ja og derfor ville det også rart hvis Danmark største udbyder, havde 5
postkasser pr abonnement, som alle de andre udbydere herhjemme har.

--
Henrik

Thomas Jensen - pil.~ (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Thomas Jensen - pil.~


Dato : 30-11-01 12:10

On Fri, 30 Nov 2001 12:02:36 +0100, Henrik K Hansen
<bqd070p8bu9yrq001@sneakemail.com> wrote:

>Thomas Jensen - pil.dk, du skrev:
>
>> hvis email er vitalt for een kunne jeg personligt godt stille
>> spørgsmålstegn v. det fornuftige i at basere det på en
>> gratis-tjeneste.
>
>Ja og derfor ville det også rart hvis Danmark største udbyder, havde 5
>postkasser pr abonnement, som alle de andre udbydere herhjemme har.

Jeg kan nu godt se det fornuftige i at en forretningsdrivende selv må
bestemme over sit eget produktsortiment.

Det er lidt udbud og efterspørgsel det her ... og så måske og en
diskussion om pris kontra kvalitet.

--
vh
Thomas Jensen
http://pil.dk/nyhedsbreve/2001oktober.php

Rudi Stegen (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 30-11-01 15:29

Hej Henrik K Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Ja og derfor ville det også rart hvis Danmark største udbyder,
> havde 5 postkasser pr abonnement, som alle de andre udbydere
> herhjemme har.

Mindst en af dem har endda 10.

--
Hygge fra Århus - Rudi
Klip det væk du ikke kommenterer og skriv under det citerede

Ivar Madsen (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 03-12-01 07:03

On Fri, 30 Nov 2001 14:28:36 GMT, Rudi Stegen
<rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote:

>> Ja og derfor ville det også rart hvis Danmark største udbyder,
>> havde 5 postkasser pr abonnement, som alle de andre udbydere
>> herhjemme har.
>Mindst en af dem har endda 10.

Jeg har da pt. ~40 mailboxe, uden at gå ibyen efter dem

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
news-12-10-01@milli.dk
www.milli.dk med info om news.milli.dk opdateret 16/9,,,
Og som nu har fundet en leverandør af Orange's interne grupper!
Skal vi ikke også have Tele2's, Telia's, og Sonofon's grupper med?

Knud Gert Ellentoft (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Knud Gert Ellentoft


Dato : 03-12-01 07:41

Mon, 03 Dec 2001 07:03:25 +0100, skrev Ivar Madsen
<news-12-10-01@milli.dk>:

>Jeg har da pt. ~40 mailboxe, uden at gå ibyen efter dem

Du har dem vel også på et webhotel.
--
med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Do you want spam?
Get it on http://home13.inet.tele.dk/smedpark/spam/

Ivar Madsen (03-12-2001)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 03-12-01 19:47

On Mon, 03 Dec 2001 07:41:18 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>>Jeg har da pt. ~40 mailboxe, uden at gå ibyen efter dem
>Du har dem vel også på et webhotel.

Nej, slet ikke et WEB hotel, skulle det have været på et hotel, så
skulle det have været et mailhotel, men det er såmend på min egen
maskine,,,

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv, og dem der er enig med mig,,,
news-12-10-01@milli.dk
www.milli.dk med info om news.milli.dk opdateret 16/9,,,
Og som nu har fundet en leverandør af Orange's interne grupper!
Skal vi ikke også have Tele2's, Telia's, og Sonofon's grupper med?

Madsen (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Madsen


Dato : 30-11-01 16:32

On Fri, 30 Nov 2001 10:11:38 +0100, Thomas Jensen - pil.dk
<tj@dev.null> wrote:

>
>hvis email er vitalt for een kunne jeg personligt godt stille
>spørgsmålstegn v. det fornuftige i at basere det på en
>gratis-tjeneste.

Der er ikke så mange andre muligheder når hvert familiemedlem
gerne vil have sin egen email og ens udbyder kun tilbyder en
enkelt addresse per opkopling. Til det brug er Mailme perfekt,
( når altså den virker )

Mvh Madsen

Lasse Hedegaard (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Lasse Hedegaard


Dato : 30-11-01 16:53

Madsen skrev:

>Der er ikke så mange andre muligheder når hvert familiemedlem
>gerne vil have sin egen email og ens udbyder kun tilbyder en
>enkelt addresse per opkopling.

Thomas skriver "gratis-tjeneste", og mener dermed som jeg, at man evt.
kunne overveje at købe et domæne og et webhotel, så er man også
sikrete den samme mail-adresse resten af livet (*1)

Et webhotel er ikke dyrt efterhånden, og man får de fleste steder
mulighed for at oprette mange postkasser.

(*1) F.eks. hos netaddress.com kunne man få en gratis mail-adresse
ressten af livet, og i starten kunne man bruge pop3 - derfor tilmeldte
jeg mig hos dem. Så blev der nogle år efter lukket for pop3 (det fik
de jo ikke vist reklamer ved), og nu skal ALLE betale - hmm, hvor blev
"gratis mail-adresse resten af livet" af?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Kasper Okkels (30-11-2001)
Kommentar
Fra : Kasper Okkels


Dato : 30-11-01 14:42

Jeg har også haft store problemer med mailme siden sidste søndag. Nogle
mails kommer med et par dages forsinkelse, nogle mails forsvinder helt i den
blå luft, og ved nogle mails får afsenderen en besked om, at adressen er
nede. Det er i hvert fald meget træls.

Jeg har ellers i gennem de sidste 4 år været trofast mailme-bruger, og har
stort set aldrig oplevet problemer med hverken forsinkelser eller forsvundne
mails. Jeg skrev til Mailme/DanBBS i tirsdags, men har endnu ikke fået svar!
Det ligner dem heller ikke.

/Kasper



Jens (04-12-2001)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 04-12-01 23:56

".Kody" <mgs72@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:3c063219$0$236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hejsa er det bare mig, eller har andre mailme.dk kunder
> oplevet problemer med mails, der bare forsvinder ud
> i den blå luft.?
>
> Det er blevet særlig slemt indenfor den sidste uge.

Ja det er, men måske er det i forbindelse med at de har flyttet fra en
Global-One forbindelse til en CyberCity.

Det er ihvertfald ikke muligt at få forbindelse (telnet) til port 25 på
mail.mailme.dk

Jens



Simon Skals (05-12-2001)
Kommentar
Fra : Simon Skals


Dato : 05-12-01 00:55

It seems Jens wrote:
>Ja det er, men måske er det i forbindelse med at de har flyttet fra en
>Global-One forbindelse til en CyberCity.
>
>Det er ihvertfald ikke muligt at få forbindelse (telnet) til port 25 på
>mail.mailme.dk

Men det er vel at mærke ikke Cybercitys fejl.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Jens (09-12-2001)
Kommentar
Fra : Jens


Dato : 09-12-01 13:19

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse
news:slrna0qoja.o0o.spam@www.gid.dk...
> It seems Jens wrote:
> >Ja det er, men måske er det i forbindelse med at de har flyttet fra en
> >Global-One forbindelse til en CyberCity.
> >
> >Det er ihvertfald ikke muligt at få forbindelse (telnet) til port 25 på
> >mail.mailme.dk
>
> Men det er vel at mærke ikke Cybercitys fejl.

Er der da nogen der påstår det ?

Jens



Simon Skals (09-12-2001)
Kommentar
Fra : Simon Skals


Dato : 09-12-01 14:08

It seems Jens wrote:
>> >Det er ihvertfald ikke muligt at få forbindelse (telnet) til port 25 på
>> >mail.mailme.dk
>>
>> Men det er vel at mærke ikke Cybercitys fejl.
>
>Er der da nogen der påstår det ?

Næh, men det er jo altid godt at yde en forebyggende indsats mod
misforståelser.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>
"Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste