Popstars musikvideo
Fra : Ingrid Kristensen

Dato : 29-11-01 13:37

Kun en lille detalje, men de har formodentlig fået ændret teksten på en af
skærmene bagved pigerne helt i starten af videoen, så der ikke længere står
recieving men receiving. Jeg synes, at det var lidt pinligt.
Ikris

--
Posted from 213.237.104.171.adsl.by.worldonline.dk [213.237.104.171]

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 29-11-01 19:31

Ja der kan man bare se vaskeægte amatører !!

Skod pop lort !!!

Sorry - men det er bare min mening, jeg ved godt der er en del der er
uenige..

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk
Flower power: 114636491

Fra : Christian Muus

Dato : 29-11-01 21:26

"Kristian V. Jensen" <vestergaardj@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja der kan man bare se vaskeægte amatører !!
>
> Skod pop lort !!!
>
> Sorry - men det er bare min mening, jeg ved godt der er en del der er
> uenige..

Nu har dem der har stået for at lave videoen næppe stået for musikken.

--
Christian Muus

Fra : Mona

Dato : 02-12-01 18:24

> Ja der kan man bare se vaskeægte amatører !!
>
> Skod pop lort !!!
>
> Sorry - men det er bare min mening, jeg ved godt der er en del
der er
> uenige..

Skøn, dejlig, fed, kanon popmusik.

Ja, dét var bare min mening om EyeQ.

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-12-01 15:30

> Skøn, dejlig, fed, kanon popmusik.

DET kan du ikke sige/skrive uden at grine?

Jonny.

Fra : Mona

Dato : 04-12-01 15:58

Jonny Jensen <a@b.com> skrev i en

> DET kan du ikke sige/skrive uden at grine?
>
> Jonny.

*Smiler over hele femøren*

JO for pokker. Jeg synes det er skønt.

Men det er jo utroligt heldigt at der så er bands som laver musik
til de forskellige musiksmage vi har.

Jeg skal nok lade være med at pådutte dig mine lyster, hvis du så
venligst gør det samme... *S*

Mange hilsner fra

Mona

Fra : Jonny Jensen

Dato : 04-12-01 21:16

> JO for pokker. Jeg synes det er skønt.
>
> Men det er jo utroligt heldigt at der så er bands som laver musik
> til de forskellige musiksmage vi har.

Netop

> Jeg skal nok lade være med at pådutte dig mine lyster, hvis du så
> venligst gør det samme... *S*

Hey! Fornemmer jeg en hvis aggressiv holdning her? Jeg laver bare fis
Jeg pådutter ingen noget og jeg har i øvrigt selv eyeQ, så... Det lød bare
sjovt...

"Skøn, dejlig, fed, kanon popmusik."

*Loller!*

Jonny.

Fra : Mona

Dato : 05-12-01 22:33

> [...]
bare fis
> Jeg pådutter ingen noget og jeg har i øvrigt selv eyeQ, så...

Hej Johnny.

Nej, der er overhovedet ingen agressioner her. (Så havde jeg
skrevet det i **)

Mange hilsner fra

Mona

Fra : John K

Dato : 04-12-01 18:33

> DET kan du ikke sige/skrive uden at grine?

Det kan _jeg_ da sagtens - The World Outside my Door er da klart med til at
løfte en trist dag.

Mvh

John K