Hvad er PowerBook G4's "kodenavn"?
Fra : Steen Villumsen

Dato : 29-11-01 10:43

Hey Folks!

Med chance for at stille det ultimative dumme spørgsmål, er der så nogen
der kan oplyse mig hvad PowerBook G4'erens kodenavn (udviklernavn) er?
Jeg mener ligesom Wallstreet osv.
....det er vel ikke det superoplagte "TiBook" vel?

På forhånd tak for hjælpen,

Steen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 29-11-01 15:12

Hej Steen

Helt så dumt er spørgsmålet nu ikke... Den har fået 'kælenavnet' TiBook,
men jeg mener dens officielle navn er Apple PowerBook G4 Titanium.

Steen Villumsen wrote:

> [...]
> Jeg mener ligesom Wallstreet osv.
> ...det er vel ikke det superoplagte "TiBook" vel?

mvh. Erik Richard

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962 (temporary off)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-11-01 15:35

Steen Villumsen <steen@villumsen.com> wrote:

> [...]
> Jeg mener ligesom Wallstreet osv.
> ...det er vel ikke det superoplagte "TiBook" vel?

Hvis det ikke er en Gigabit model, så hedder den Mercury.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : J. C. Voss

Dato : 29-11-01 15:51

> Hvis det ikke er en Gigabit model, så hedder den Mercury.

Og gigabit modellen hedder Onyx (iflg MacTracker).

--
//Jonas @ 11°, 56° | Min adresse er *ikke* .ugyldig |
<http://verture.subnet.dk/blog/> | My address is *not* .ugyldig |

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-11-01 15:58

J. C. Voss <jc.ugyldig@voss.tf> wrote:

> Og gigabit modellen hedder Onyx (iflg MacTracker).

Link please.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : J. C. Voss

Dato : 29-11-01 16:11

> Link please.

MacTracker er et program der kan hentes her:
<http://plaza.powersurfr.com/mactracker/>

Jeg har tilladt mig at lave et screendump:
<http://verture.subnet.dk/dumps/mactracker.gif>

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-11-01 16:24

J. C. Voss <jc.ugyldig@voss.tf> wrote:

> MacTracker er et program der kan hentes her:
> <http://plaza.powersurfr.com/mactracker/>
>
> Jeg har tilladt mig at lave et screendump:
> <http://verture.subnet.dk/dumps/mactracker.gif>

Genialt - lidt i stil med GURU.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : J. C. Voss

Dato : 29-11-01 23:07

> Genialt - lidt i stil med GURU.

Kender ikke GURU, men MacTracker sparker sgu' røv. Der er oversigter
over stationære, bærbare, printere og skærme, og hver version af den
bliver bedre og bedre. Til gengæld fylder den lidt mere efter de
inkluderede startup-lydende til *hver* computer - men det er nu meget
hyggeligt.

Fra : Steen Villumsen

Dato : 30-11-01 06:54

> Hvis det ikke er en Gigabit model, så hedder den Mercury.

Super! Herligt at tænke på den som min lille "kviksølvert"
Tak for hjælpen.

/Steen