Er SPIDI godt?
Fra : Jesper Kimer

Dato : 29-11-01 17:20

Hej Gruppe

Jeg er blevet tilbudt at købe en SPIDI Raptor wind leather suit. Er det en
god køredragt? Den jeg har fået tilbudt er 1 år gammel og i fin stand. Jeg
skal give godt 3000 kr. for den. Et link er her:
http://www.spidi.it/spidi-jsp/index.jsp?lang=en

Er det anbefalelses værdigt?

Mvh. Jesper K

Fra : Mads Lund

Dato : 29-11-01 08:36

Jep det er kanon. Så vidt jeg kan læse, så har Raptoren udluftningshuller,
hvilket gør den mindre velegnet til gadebrug (koldere). Men den er fin om
sommeren.

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-11-01 08:55

"Mads Lund" <Mads@XtremeBikes.dk> skrev i en meddelelse
> Jep det er kanon. Så vidt jeg kan læse, så har Raptoren udluftningshuller,
> hvilket gør den mindre velegnet til gadebrug (koldere). Men den er fin om
> sommeren.

Mindre velegnet??? det er nok denne sæssons underdrivelse, den har samme
huller som min CTD dragt. Og den kan bare SLET IKKE anbefales at bruge til
andet en ræs og en tur på cafeen for at drikke en øl. Der er huller i
skridtet og under armene og det kan godt blive endda meget koldt efter
50km.. Kan du f.eks. huske hvordan jeg skabte mig som en lille dreng ved
udsigten til at skulle køre hjem fra Støvring i regnvejr. (også lidt fordi
jeg gerne ville prøve Per´s sydvest)

-
Morten Dahl

Fra : peterl

Dato : 29-11-01 12:38

Ja, Spidi er absolut et af de bedre mærker. Det lyder som en helt i orden
deal!

-PeterL

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-11-01 14:47

"SPIDI Raptor"..... hmmmm

Det burde være vores klubdragt

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 29-11-01 17:35

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9u5eb7$mna$1@sunsite.dk...
> "SPIDI Raptor"..... hmmmm
>
> Det burde være vores klubdragt
>
> --
> Mvh.
> Henrik
> http://RaptorMC.dk/

Yes, det burde det..

Kenneth Egholm
RaptorMC

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-11-01 19:03

Måske man skulle undersøge om det var muligt at få mængde rabat???