Motortosserne slår til igen ... med forsin~
Fra : Søren L Hansen

Dato : 29-11-01 00:15

Så er der endelig "billeder" fra motard ræset i mandags, og samtidigt
premiere på den nye lavteknologiske site:

motortosse.dk!!!
--

Søren
www.motortosse.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 29-11-01 00:27

On Thu, 29 Nov 2001 00:15:20 +0100, "Søren L Hansen"
<lindholt@person.dk> wrote:

>Så er der endelig "billeder" fra motard ræset i mandags, og samtidigt
>premiere på den nye lavteknologiske site:

Hmmm ½-skummelt belyst de pics er de ikke ? Men det var sikkert
urimelig sjovt

-M

Fra : RpR

Dato : 29-11-01 06:52

http://www.rrnord.dk/tosser/motard2001/images/previews/preview5.jpg
I don't even wanna know

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-11-01 10:08

Søren L Hansen <lindholt@person.dk> wrote in article
<9u3r65$1pn1$1@abnew01.sonofon.dk>...
> Så er der endelig "billeder" fra motard ræset i mandags, og samtidigt
> premiere på den nye lavteknologiske site:
>
> motortosse.dk!!!

*lol* Jeg havde helt glemt prøjserhjelmen i carbon.

Næste gang kører jeg iøvrigt i min *egen* bil...

--
Mikkel

Fra : Mads Lund

Dato : 29-11-01 10:24

> Næste gang kører jeg iøvrigt i min *egen* bil...

Hov hov. Den er fikset nu. Det var bare generator kul'ene som var slidte. Nu
er der masser af lys på igen.

Og så sigen man at nogle mennesker har et kedeligt liv. Vi skal ikke bruge
mange timer før der sker et eller andet hår rejsende

Og skal vi mobbe, så var det altså en speciel oplevelse at køre på en lille
grusvej med mange sving, i din Porche, som tilfældigvis har en elendig
kobling og kun et forlys

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 29-11-01 11:00

Mads Lund <Mads@XtremeBikes.dk> wrote in article
<_7nN7.23$WK5.1209@news.get2net.dk>...

> Og så sigen man at nogle mennesker har et kedeligt liv. Vi skal ikke
bruge
> mange timer før der sker et eller andet hår rejsende

Ja, jeg fatter heller ikke at folk synes at deres liv er kedelige. Der sker
*altid* noget når vi er på tur

> Og skal vi mobbe, så var det altså en speciel oplevelse at køre på en
lille
> grusvej med mange sving, i din Porche, som tilfældigvis har en elendig
> kobling og kun et forlys

HVAD? Er der gået en pære? Den virkede da du fik den. Basta.
Og mht. til koblingen, så er det jo en ræserkobling...

--
Mikkel

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-11-01 17:15

"Mikkel Christensen" <mic@rrxnord.dk> skrev i en meddelelse

> lille
>
> HVAD? Er der gået en pære? Den virkede da du fik den. Basta.
> Og mht. til koblingen, så er det jo en ræserkobling...

HWA?
Hvad har du nu købt, Mikkel? Levede MZ'en ikke op til forventningerne?

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-11-01 08:05

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3c065e91$1$31463$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> HWA?
> Hvad har du nu købt, Mikkel? Levede MZ'en ikke op til forventningerne?

Jojo, MZen er stadig lige rå. Og der kan ikke gå længe før den er endnu
mere rå. Faktisk bliver det Danmarks sejeste MZ med sportsfælge, voldsomt
overdimensionerede skivebremser samt en one-off eXtremebikes 1->2
udstødning.

Den omtalte Porche er min brors bil og er i virkeligeheden en Seat model
skod. Efter han dræbte en kamikaze hjort med min dejlige Brune Fiesta (tm)
er han ligesom tvunget til at låne den til mig i vinterhalvåret

Navnet Porche har den fået fordi det står der på motoren Så det er en
Porche. Basta. Med Spansk temperament (og desværre også byggekvalitet
Anden gang jeg satte mig ind i den og lukkede døren rev jeg håndtaget af
indvendig...

Jeg kan så også lige tilføje at lyset virker upåklageligt, både kort og
langt.

--
Mikkel

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-11-01 08:07

> [...]
lille
> grusvej med mange sving, i din Porche, som tilfældigvis har en elendig

Nu har jeg kontrolleret. Lyset virker da fint...

Men man kan da så sige at du havde haft rig mulighed for at træne dit
nattesyn den dag...

--
Mikkel