Ændring af skriften i themes page banner?
Fra : Jannie*

Dato : 28-11-01 23:50

Hejsa, er det ikke muligt at ændre skrift størelsen i themes page banner?

Det jeg gerne vil have skal stå der kan ikke være der!

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 29-11-01 00:09

Jo, ved at ændre i Theme't.

Fra : Jannie*

Dato : 29-11-01 17:53

> Jo, ved at ændre i Theme't.

Hej, undskyld men ved at ændre i teamet, hvor er det? Jeg har kikket og
kikket og kan ikke se det. Jeg bruger fp98, kan det være derfor jeg ikke kan
se det?

Jannie

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 01-12-01 01:12

Ja, FP98 har ingen indbygget Theme editor. Der er en ekstern på CD'en.

Fra : Jannie*

Dato : 01-12-01 13:27

"> Ja, FP98 har ingen indbygget Theme editor. Der er en ekstern på CD'en.

Tusind tak, det har jeg ikke lagt mærke til;) Har fundet det;)

Jannie