Win Xp og Agent 1.8
Fra : Jesper L Hansen

Dato : 28-11-01 23:39

Hejsa,

Er der nogen der ved om Agent kan køre under Win XP Dk.
Overvejer at inst. XP

Mvh
Jesper Hansen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-11-01 23:45

Jesper L Hansen skrev:

>Er der nogen der ved om Agent kan køre under Win XP Dk.

Jeg har kørt Agent 1.8 på Win XP US uden problemer på min bærbare.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-11-01 23:53

Wed, 28 Nov 2001 23:38:47 +0100, skrev Jesper L Hansen
<lismoes@mailme.dk>:

>Er der nogen der ved om Agent kan køre under Win XP Dk.

Ja da, nul problemer.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 29-11-01 00:06

On Wed, 28 Nov 2001 23:52:38 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Ja da, nul problemer.

Dejligt !!

PS. Mon Agent 1.9 snart er på banen?

Mvh
Jesper

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 30-11-01 17:19

A dude from the usenet called Jesper L Hansen <lismoes@mailme.dk>
wrote:

>PS. Mon Agent 1.9 snart er på banen?

Den er ihvertfald ude i en beta, og kan downloades fra deres
hjemmeside:

http://www.forteinc.com/

--
Palle Hans Jensen

If the pen is mightier than the sword, and a picture
is worth a thousand words, how dangerous is a fax?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-11-01 18:20

Fri, 30 Nov 2001 17:19:03 +0100, skrev Palle Hans Jensen
<palle@tiscali.dk>:

>Den er ihvertfald ude i en beta, og kan downloades fra deres
>hjemmeside:
>
>http://www.forteinc.com/

Hvor?

Jeg kan kun finde information, om at den er sendt ud til
betatestere.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-12-01 14:45

A dude from the usenet called Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>Hvor?

Ingen steder

>Jeg kan kun finde information, om at den er sendt ud til
>betatestere.

- Og det har du ret i. Jeg var for hurtig. Måske fordi jeg læste om
nogle af de "nye" ting, og fordi jeg så hurtigt mistede interessen for
den:

"Agent 1.9 introduces a Trashcan feature that allows users to
logically delete messages or entire newsgroups before they are
permanently deleted. When users delete a message or group, the deleted
item is placed in Agent's Trashcan. Items in the Trashcan are deleted
permanently when the user empties the Trashcan. "

- Hmmm.... Lyder det ikke lidt kedeligt?

- Men undskyld jeg skabte falske forventninger!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-01 15:47

Sun, 02 Dec 2001 14:45:23 +0100, skrev Palle Hans Jensen
<palle@tiscali.dk>:

>- Hmmm.... Lyder det ikke lidt kedeligt?

De påstår jo, at de samler krudt til ver. 2.0

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-12-01 16:16

<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>De påstår jo, at de samler krudt til ver. 2.0

- Og DEN venter jeg til gengæld også spændt på

Fra : Jesper L Hansen

Dato : 04-12-01 09:56

On Sun, 02 Dec 2001 15:47:23 +0100, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>De påstår jo, at de samler krudt til ver. 2.0

Jeg vil håbe e-mail programmet kommer til at håndtere flere konti.

Mvh
Jesper Hansen

Fra : Peter Loumann

Dato : 04-12-01 13:16

Tue, 04 Dec 2001 09:55:54 +0100, Jesper L Hansen <lismoes@mailme.dk>
wrote:

>Jeg vil håbe e-mail programmet kommer til at håndtere flere konti.

Og osse news-delen!

hilsen p