APC UPS, Hvad er det liiige forskellen er?~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-11-01 23:14

Umiddelbart var mit blik faldet på en APC SmartUPS 1000[1] til min server,
men da jeg så der var kommet en ny combo udgave [2] af den både med RS-232
og USB blev jeg lidt nysgerrig(SUA1000I). Ved nærmere efterlæsning af specs
så er blevet helt i tvivl om hvad APC de mener eller de blot har kvajet sig.
På den 'gamle' model står der runtime skal forventes til omkring 40minutter
ved halv load, men den nye udgave med rs-232 og USB står der kun
20minutter?!
Idet de er opgivet til at 670W (1000VA) så forstår jeg ingenting af hvorfor
runtine pludselig er blevet halvveret?!
Er der en dybere mening med galskaben eller?

/Dennis

[1]
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SU1000XLINET
&language=da&LOCAL.APCCountryCode=dk

[2]
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SUA1000I&lan
guage=da&LOCAL.APCCountryCode=dk

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 29-11-01 00:45

"Dennis Pedersen" <usenetspam@FJERNDETTEdaydreamer.dk> wrote:

> [...]
hvorfor
> runtine pludselig er blevet halvveret?!

> Er der en dybere mening med galskaben eller?

Jeps, du kikker ikke på den gamle Smart UPS 1000 men XL modellen med større
batteri og mulighed for at tilslutte flere batteripakker, prisen er også en
del højere.

Den gamle model kan findes på:
http://www.apc.com/resource/include/techspec_index.cfm?base_sku=SU1000INET

--
Med Venlig Hilsen

Ulrik Lunddahl - nospam037@lunddahl.dk
My heroes: Heddy Lamar & George Antheil

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 29-11-01 13:40

"Ulrik Lunddahl" <nospam037@lunddahl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
større
> batteri og mulighed for at tilslutte flere batteripakker, prisen er også

Ahae..
Jeg syntes også nok der var noget der så helt galt ud hvis man sammenlignede
specs..
Men er den nye udgave af SmartUPS 1000 også kram eller er har de puttet for
mange popsmarte features i den?

/Dennis

Fra : Ulrik Lunddahl

Dato : 29-11-01 22:34

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote:

> Men er den nye udgave af SmartUPS 1000 også kram eller er har de puttet
for
> mange popsmarte features i den?

Tja, de har malet den sort og tilføjet et USB interface, der er stadig et
Smart Slot men om der er yderligere ændringer ved jeg ikke.

APC er altid kram.