Command button der bliver nede?
Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 28-11-01 21:51

Hej,

Jeg prøver at få en command button til at blive nede indtil det trykkes på
den igen, en form for push in/push out button, findes den i VB6 som en
standard component eller kan den findes/downloades som en OCX.

På forhånd tak for alle forslag til løsning af problem.

Patrick

Fra : Ole

Dato : 28-11-01 22:01

Hei!

Kan du ikke bare sette et flagg. Hvis du trykker inn første gangen settes
F=1 og neste gang settes F=0
If F=1 then let F=0 else F=1 og styre etter det. Utseende på knappen kan så
styres etter hva F blir satt til.

Som du ser så har jeg ikke så stor peiling på VB men jeg prøver å lære.
Ole

Patrick de Stobbeleir <pdsa@hotmail.com> skrev i
meldingsnyheter:J1cN7.121$BD4.12453@news.get2net.dk...

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 28-11-01 23:52

Ole, tak for forslaget, men der jeg ønsker er en command button som fx.
Search, Favorits og Media
der alle findes i Internet Explorer.

Fra : Ole

Dato : 29-11-01 00:08

Da må jeg nok desverre melde pass. Har du noe peiling på det der med å lime
inn fra utklippstavla
og inn i word som et bilde?

meldingsnyheter:yPdN7.158$BD4.13196@news.get2net.dk...

Fra : Flemming nielsen

Dato : 29-11-01 16:11

Hej

Du skal bruge en checkbox og sætte Style = 1

Hilsen Flemming

Fra : Patrick de Stobbelei~

Dato : 05-12-01 20:50

Tak for hjælpen Flemming, jeg fik faktisk helt tilfældigt en stump kode hvor
det var gjort et par dage efter.