Grønland
Fra : Frank Eriksen

Dato : 28-11-01 16:22

Da vi påtænker at tage til Grønland til April, ville jeg hører/se om der er
nogen der har erfaring med hotel eller lign i Sønderstrømfjord.
På forhånd tak
Frank

Fra : Mogens Christensen

Dato : 10-12-01 15:00

Hej
der er i hvertfald et hotel i Sønder strømfjord ( kangerlusuaq) og det
er lufthavns hotellet, så er det også et hotel på den anden side af
lufthavenen, men jeg er ikke sikker på om det også er ejet af
lufthavnshotellet.
min erfaring er at du ikke skal regne med extra service, og at det er
dyrt, men der er altså ikke ret meget at vælge imellem, men der er
mange ting man kan se i sønderstøm omegen, blandt andet indlandsisen
og en masse vildt. Man kan også komme på hesteryg til indlandsisen,
men det skal forudbestilles, og jeg ved ikke af hvem.
personligt ville jeg betale mere for rejsen og tage til en mere turist
venlig by, såsom Sisimiut, eller Ilulissat, hvor man kan se isfjeldene
og køre hundeslæde/snescooter
Venlig hilsen
Ivalo Pedersen