Reservedelsnumre og CD-ROM - hvor ?
Fra : Michael K.S.

Dato : 28-11-01 20:29

Hello !!

Jeg mangler (meget) en CD-ROM med reservedelsnr. til min RS250
(97),jeg har sådan set et komplet sæt eksploderede tegninger med alle
dele,men mangler som sagt noget hvor dette kan relateres til
specifikke reservedelsnumre.Så CD-ROM'en ville skabe lykke i det lille
hjem.Nogen der ved om en sådan kan købes og givet fald hvor man får
fat den ? Den lokale aut. Aprilia forhandler vil jo næppe udlåne
sin,hvad man jo egentlig godt forstår ...Selvom det vel egentlig i
mange situationer kunne lette ekspeditionen.

-M

Fra : Armand

Dato : 02-12-01 06:42

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> [...]
> (97),jeg har sådan set et komplet sæt eksploderede tegninger med alle
> dele,men mangler som sagt noget hvor dette kan relateres til

Var det ikke netop Aprilia.com der havde lagt reservedels-blade på
netttet?
Prøv lige at checke fabrikkens hjemmeside engang!

--
Armand.

Fra : Michael K.S.

Dato : 02-12-01 10:57

On Sun, 2 Dec 2001 06:41:30 +0100, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Var det ikke netop Aprilia.com der havde lagt reservedels-blade på
>netttet?
>Prøv lige at checke fabrikkens hjemmeside engang!

Jeg tror det desværre ikke Armand,og du forveksler det nok med
brugermanualerne,som man _kan_ finde på deres site til alm. download.

Helt udelukkes at det måske kan findes et sted på deres site kan jeg
dog ikke,men så er det i hvert fald ikke noget man har rettigheder til
uden PW og brugernavn (de har en del sider med beskyttet adgang).

Så skulle det lykkes for nogen hører jeg stadig gerne om det .

-M

Fra : Poul B-H

Dato : 02-12-01 14:11

Er der ikke nogen Aprilia mailing groups som du kunne prøve ?
Jeg fik et komplet sæt mikrofiche på min RD350, af en Englænder fra RD
gruppen, som kunne købe dem direkte fra Yamaha UK. Han sendte dem til mig
for omkostningerne som var 5£.
Nogle steder i udlandet er forhandler/importører ikke så paranoide som i DK,
når man ønsker manualer.

du kunne jo også spørge ham her, han må jo have hele bogen, når han har
kunnet scanne tegningerne:
http://www.motofiches.com/microfiches/fiche.asp?T=rs250

Poul B-H

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-12-01 15:44

Michael K.S. wrote:

> Jeg tror det desværre ikke Armand,og du forveksler det nok med
> brugermanualerne,som man _kan_ finde på deres site til alm. download.

Jeg mener nu ellers nok at der engang var en glad Apriliaejer, der fandt
eksploderede tegninger over,vistnok, samtlige Apriliaer netop på deres
officielle hjemmmeside.

> Helt udelukkes at det måske kan findes et sted på deres site kan jeg
> dog ikke,men så er det i hvert fald ikke noget man har rettigheder til
> uden PW og brugernavn (de har en del sider med beskyttet adgang).

Kan være jeg husker forkert, men jeg tror det altså ikke.

> Så skulle det lykkes for nogen hører jeg stadig gerne om det .

Den slags er jo altid interressant

Nåmen, nu søgte jeg lige lidt på nettet og fandt eksploderede tegninger
over den på
<http://www.motofiches.com/microfiches/default.asp?L=GB>
Der er der tegninger til temmelig mange mc'er, men ingen reservedelsnumre

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 02-12-01 15:32

On Sun, 2 Dec 2001 14:44:01 +0000, Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk>
wrote:

>Jeg mener nu ellers nok at der engang var en glad Apriliaejer, der fandt
>eksploderede tegninger over,vistnok, samtlige Apriliaer netop på deres
>officielle hjemmmeside.

Muligt,men i så fald ikke længere,jeg kan i hvert fald ikke finde
dem,og som sagt det er relationen til reservedelsnumrene jeg mangler.

>Nåmen, nu søgte jeg lige lidt på nettet og fandt eksploderede tegninger
>over den på
><http://www.motofiches.com/microfiches/default.asp?L=GB>

Jeg burde måske nok have skrevet det,men den kender jeg udmærket,jeg
har alle tegningerne liggende på HDD.

>Der er der tegninger til temmelig mange mc'er, men ingen reservedelsnumre

Nej og det er jo ligesom det jeg mangler,jeg ved at en CD-ROM kopi er
i omløb,problemet er bare hvor ....

-M