Kursudvikling
Fra : Familien Bohmann

Dato : 28-11-01 18:48

Jeg har brug for at finde obligtionskurser fra den 22-23/11 - hvor kan man
finde så gamle data. Indtil videre er det lykkedes mig at finde den sidste
uges udvikling. Nu mangler jeg bare at gå yderligere et par bankdage
tilbage. Det drejer sig om 6% obligationer.

Håber der findes en venlig sjæl derude i cyberspace som har et godt link i
ærmet.

Mvh

Peter

Fra : Sune T. Traberg

Dato : 28-11-01 21:05

Se:
http://www.xcse.dk/p-dk/obligationer/grafer.stm?isin=DK0009748709

Nykredit 6% 2032
Nederst på siden er der et punkt hvor du kan downloade en datafil med
kurser.

Du kan selv finde andre institutter i menuen for oven på siden

Mvh

¿ Sune

Fra : peter herzberg

Dato : 28-11-01 22:53

Ja fondsbørsen på nettet er ok.
Du kan dog også anvende aviser fra biblioteket