Så skete det
Fra : Henrik

Dato : 28-11-01 18:22

Hejsa..

Så skete det desværre. Jeg kom kørende med en 30-40 km/t på en lille sti, og
da jeg så skulle til at bremse ned til et sving, var det spejl glat. Jeg
gled heldigvis ud i noget græs, og landede blødt på siden..

Det var på en næsten ny Stalker :(

Nu drejer min scooter lidt til venstre selvom jeg kører ligeud. Er det noget
som kan rettes ud de store omkostninger? Jeg kørte ikke ned i et hul eller
noget, men landte bare på siden, så det er vel ikke forgaflen??

Det andet der skete, var at det plastic der er nede ved fødderne, brækkede
noget af. Er det meget dyrt for de der sorte plasticskkjolde?

På forhånd tak for hjælpen..

Med venlig hilsen

Henrik
-en trist knallertkører

Fra : MaxiSmiley

Dato : 28-11-01 20:07

Hej

Du kan selv rette din styr ud og det tager ikke andet end 2 min.
Du stilller dig foran din stalker og sætter benene ned på dækket, og så
drejer du på styret, mens du holder dækket fast, og så justere du selv
hvor meget du vil dreje til når du kører ligeud...!!
De der plastic skjolde koster omkring 100-250 kr.

håber det hjalp..:!!

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik

Dato : 28-11-01 20:41

Tak for hjælpen..

Mvh

Henrik

Fra : RpR

Dato : 28-11-01 22:15

> [...]
> drejer du på styret, mens du holder dækket fast, og så justere du selv
> hvor meget du vil dreje til når du kører ligeud...!!

Og man husker at løsne alle bolte og skruer ved styret...

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : LaLLe

Dato : 29-11-01 12:57

"MaxiSmiley" <MaxiSmiley.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor meget du vil dreje til når du kører ligeud...!!
> De der plastic skjolde koster omkring 100-250 kr.

Det er dog lidt dyrere, ca 500 kr som max men det er heller ikke slemt.
Det synes jeg ihvertfald ikke :)
Hvis ikke du har set min side før så synes jeg du skulle kigge ind under min
der står mange gode ting

LaLLe
www.ghetto-net.dk/stalker aka The stalkerZone

Fra : Mads Jensen

Dato : 30-11-01 19:26

"Henrik" <ask@me.net> skrev i en meddelelse
> Det andet der skete, var at det plastic der er nede ved fødderne, brækkede
> noget af. Er det meget dyrt for de der sorte plasticskkjolde?

Jeg har et trinbræt til en Stalker som du kan købe, en af mine venner har
nemlig lige solgt motoren til hans Stalker, og jeg har fået en masse dele
som jeg skal prøve at sælge.
Det fejler overhovedet intet. Interesseret ?

Mads

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 03-12-01 17:09

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jeg skal prøve at sælge.
> Det fejler overhovedet intet. Interesseret ?

Mads, hvem er det?

Måske kunne jeg godt bruge det stykke sort skjold under sædet !

> Mads

/Thomas

Fra : Mads Jensen

Dato : 04-12-01 00:20

"Thomas Buus Andersen" <t-buus@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> brækkede

> Mads, hvem er det?
>
> Måske kunne jeg godt bruge det stykke sort skjold under sædet !

En fra min gamle klasse's far.

Mads

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 04-12-01 18:07

> En fra min gamle klasse's far.

Rasmus eller hvad? Jeg synes da stadig han kører rundt på den !

/Thomas

Fra : Mads Jensen

Dato : 05-12-01 00:27

> "Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> skrev i en meddelelse

> Rasmus eller hvad? Jeg synes da stadig han kører rundt på den !
>
> /Thomas

Nej, jeg har aldrig gået i klasse med ham, det er en ude fra Visse, tror
ikke at du kender ham....

Mads