Print & OSX
Fra : Anders Hvilsom

Dato : 28-11-01 16:03

Hi,
Det ser ikke ud til, at der dukker en driver op til Epson Stylus Photo 750
lige p.t. ... Men...
Findes der en måde, hvor jeg kan skrive ud til eks. PDF - a la "Print2PDF"
???

Mvh

Mac A

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 28-11-01 16:26

Anders Hvilsom <anders@hvilsom.dk> writes:

> Det ser ikke ud til, at der dukker en driver op til Epson Stylus
> Photo 750 lige p.t. ... Men... Findes der en måde, hvor jeg kan
> skrive ud til eks. PDF - a la "Print2PDF" ???

Jeg er ikke sikket på, jeg forstår hvor du vil hen? Du kan jonglere
med postscript og pdf så meget som du lyster (og konvertere i
terminalen vha. ps2pdf etc) - men det gør dig vel ikke i stand til at
bruge din printer under OSX.

-j

--
Men are from Earth.
Women are from Earth.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 28-11-01 16:36

Anders Hvilsom <anders@hvilsom.dk> wrote:

> [...]
> lige p.t. ... Men...
> Findes der en måde, hvor jeg kan skrive ud til eks. PDF - a la "Print2PDF"

Ja alle mac OS X programmer kan udskrive til PDF.

File -> Print

tryk preview og dit printjobbet vil blive åbnet i Preview.app eller
Acrobat Reader, afhængig af hvilket program der er sat til at åbne PDF
dokumenter.

File-> Save As...

Og du har et pdf dokument der kan udskrives fra en hvilken som helst
computer

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Anders Hvilsom

Dato : 28-11-01 16:43

Lovely - spanks Guys!