Red en IIfx'er[tm]
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 28-11-01 15:39

Hejsan,

Til min linux-maskine lånte jeg i starten en Apple 14" skærm fra vores
IIfx'er. Da jeg fik fingre i en anden monitor til den, ville jeg jo
sætte Appleskærmen tilbage til IIfx'eren, hvorefter jeg oplever at den
kommer med sin lille jingle under opstart og intet sker.

Jeg mener og huske at denne lille lyd betyder ram-fejl, så jeg åbner
kalorius, og renser alle ram-blokke med propylalkohol, og tjekker om de
sidder løs. Jeg regner dog ikke med succes og det lykkes heller ikke.
Batterierne kontrolleres og begge er så tæt på 3.6v som de kan være.

Nu er det ligesom om jeg løber tør for idéer. Hvad andet kan der være
galt? Maskinen har ikke været åbnet i årevis og fungerede upåklageligt
for en måneds tid siden. Vi bruger maskinen til at scanne dias'er med,
hvilket ikke er nødvendigt særlig ofte.

Gode forslag modtages med glæde, da jeg får skylden hvis den er død.

På forhånd tak.

MVH ANR

"Does anyone have change for a button?"
-Montgomery Burns