Kogebog for fattigrøve
Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 28-11-01 15:00

Har lige hørt tale om ovennævnte kogebog af Rolf Lund..

Er den noget værd, eller er det sund fornuft han maler mel på?

Rune

Fra : Peter Westh

Dato : 28-11-01 15:10

"Rune Bjerregaard" <Rune@Direkte.org(remove-this-for-reply)> wrote in
message news:3c04edfa$0$236$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Har lige hørt tale om ovennævnte kogebog af Rolf Lund..
>
> Er den noget værd, eller er det sund fornuft han maler mel på?

Prøv at tjekke hans hjemmeside http://home13.inet.tele.dk/rolflund/

Generelt vil jeg sige, at hans retningslinier for, hvordan man laver billig
mad, er virkeligt gode og anvendelige. Der er tænkt over og regnet på
tingene, noget man ikke normalt kan påstå at kogebogsforfatter(inder) gør.
Hans opskrifter bryder jeg mig derimod ikke så meget om, selvom de
indimellem indeholder gode ideer. En del af dem er heller ikke så billige
som de kunne være.

Bogen er bestemt investeringen værd, og den bedste af sin slags jeg har set.

MVH

Peter

Fra : Torben Abildgaard

Dato : 29-11-01 02:14

Jeg fatter det ikke, men jeg er fuldstændig enig med Peter.

--
vh ¸.·´¯)
><> ´ Torben
Peter Westh skrev

Fra : Rune Bjerregaard

Dato : 29-11-01 13:56

> Jeg fatter det ikke, men jeg er fuldstændig enig med Peter.

Tak for svarene!,, er ovenstående en intern sag der er pågående i denne
gruppe?

Rune

Fra : Peter W. Bosse

Dato : 30-11-01 08:55

"Rune Bjerregaard" <Rune@Direkte.org(remove-this-for-reply)> skrev
följande i meddelandet...

OBS! Set i julekataloget, ny kogebog udkommet..
"Kogebog for fattigrøve 2".

-Ja den er go' nok!

--
Mvh.
Peter W. Bosse

JAZZ - er den mest livsbekræftende oplevelse, der findes.
Det er bedre end SEX. Bedre end den BEDSTE MAD.
BEDRE end noget andet. -Artie Shaw