Display 8210
Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 28-11-01 14:39

Hejsa!!

Når min front sidder på min 8210, så bliver displayet helt uklert, og nogen
gange forsvinder tingene helt....... Ligesom fronten presser på displayet
???

Fra : Stefan M Jensen / kl~

Dato : 28-11-01 14:54

Tjek længere nede på siden under "Underlig Nokia 821+" Der er en med samme
problem.

Stefan / klue

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 28-11-01 17:36

Er her slet ikke nogen der kan hjælpe!!

det er KUN når jeg har min front på!!

Fra : "René Nielsen"

Dato : 28-11-01 17:43

I artikel <3c04e909$0$25406$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, skrev "CHAPY/
Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk>:
> Når min front sidder på min 8210, så bliver displayet helt uklert, og
> nogen gange forsvinder tingene helt....... Ligesom fronten presser på
> displayet ???
Du har en uorginal front på..? hold fingerne fra dem..

René

--
Nej - jeg snakker kun for mig selv.. det er mine meninger, ikke andres..
Web : [ http://www.renenielsen.com/ ]

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 28-11-01 17:48

Jeg har en original på, har 4 som er originale, og den gør det ved alle!!

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 28-11-01 18:12

> Jeg har en original på, har 4 som er originale, og den gør det ved
> alle!!

Okay... Dette trick skal udføres meget præcist... okay? Hvis ikke du kan
det så læs ikke vidre...!

1. Du tager telefonen kigger meget længe på den... (Jeg bruger selv at
kigge på den i ca. 50 minutter...)
2. Nu er du ved at blive godt træt af at lurer på den...! Hvis ja spring
til pt. 4
3. Nej du er ikke træt nok og tager 50 minutter til...
4. Det er så nu du skal af med alle de sure miner der sidder og gemmer sig
inde i dag efter at din dyrt indkøbte telefon ikke virker... Dvs. svin
skitet til...!
5. Prøv nu med det berømte "Teknikker slag" du tager lidt afstand fra
telefonen og knalder den med et "Håndkantsslag" (Gør det hele lidt vildere
ved at skrige at lungernes fulde kraft "GULDHAMSTER"...
6. Du er nu hæs og har ondt i armen derfor drik en øl...
7. Okay tilbage til arbejdet... nu kommer vi til det svære du skal Tune en
Puch Maxi spænde en dobbelt mælkekasse bag på og overhale en TRAKTOR (Ja,
jeg ved det kan lyde svært men det er en oplevelse for livet...! (For dem
der ikke bor på landet vent til på søndag og tag et ældre ægtepar...))
8. Og nej der er ikke noget at det her der virker men sendt den da til
rep. eller køb en ny...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : CHAPY/ Kasper Peders~

Dato : 28-11-01 18:20

"Boris Mathiasen" <admin@gsmunlockNO.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det så læs ikke vidre...!
>
> 1. Du tager telefonen kigger meget længe på den... (Jeg bruger selv at
IDIOT!!

> 2. Nu er du ved at blive godt træt af at lurer på den...! Hvis ja spring
> til pt. 4
IDIOT!!

> [...]

> 4. Det er så nu du skal af med alle de sure miner der sidder og gemmer sig
> inde i dag efter at din dyrt indkøbte telefon ikke virker... Dvs. svin
-
IDIOT!!

> [...]

> jeg ved det kan lyde svært men det er en oplevelse for livet...! (For dem
> der ikke bor på landet vent til på søndag og tag et ældre ægtepar...))
-----
INTET problem at tune en Maxi, koster penge, men nemt!!!... IDIOT!!

> 8. Og nej der er ikke noget at det her der virker men sendt den da til
> rep. eller køb en ny...!
-------
Der er ingen garanti, og står sq ikke lige med penge til en ny 8210!!

og så lige et par pæne ord!!!.... PRØV DOG OG VÆR SERIØS DIN IDIOT!!!

Fra : Devoted

Dato : 28-11-01 18:26

Hold da kæft, hvor har du ingen humor. ))))))

Til Boris: Virker tricket også med en T28?
--
Mvh...Søren

"> IDIOT!!

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 28-11-01 19:55

"Devoted" <devoted@hotpop.com> skrev i news:9u36m0$9l4$1@sunsite.dk:

> Hold da kæft, hvor har du ingen humor. ))))))

Nej, han er hvis sur...! ;-(

> Til Boris: Virker tricket også med en T28?

Det er her du skal bruge det ny udviklede trick...! Du skal springe over
det med Puch Maxi'en og lave ca. 10 liter extra stærk chiliconcarne...!

/bm

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 28-11-01 20:01

"CHAPY/ Kasper Pedersen" <chapy@mail.dk> skrev i

<SNIP> IDIOT!!! </SNIP>

Tag dig sammen du har ingen humor...! Læs i de tideligere tråde der er
svaret...!

-Tak...

/bm

Fra : Tage Christoffersen

Dato : 28-11-01 18:29

Hold Kæft du er en nisse Boris ???
Manden spør kun om et godt råd også komme du med sådant en gang øregas hvor
gammel er man så ???????
M.V.H Tage

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 28-11-01 19:53

"Tage Christoffersen" <tamer@pc.dk> skrev i

> Hold Kæft du er en nisse Boris ???
> Manden spør kun om et godt råd også komme du med sådant en gang øregas
> hvor gammel er man så ???????

Tage forstå en vits...!? Okay...? Det kunne være at man skulle kigge i den
tråd der blev startet lidt tideligere...!

PS.: Lær at quote...! Er du ny på usenet så tag og kik på www.usenet.dk/
og husk, man kan komme langt med et smil...!

/bm

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 28-11-01 22:39

> Manden spør kun om et godt råd også komme du med sådant en gang øregas
hvor
> gammel er man så ???????

Han har jo fået det svar at han skal kigge lidt tilbage i tråden men det gør
han jo ikke...
Jeg kunne godt finde på at skrive et svar magen til... Han har jo fået svar
på sit spørgsmål han gider åbentbart ikke at kigge længere tilbage hvem er
det så der er en idiot???