Plug-in i Frontpage
Fra : hsk

Dato : 28-11-01 14:06

Jeg har lavet en lille "animation" i Mediator som jeg gerne ville have
ind i en kasse på min hjemmeside.
Jeg har prøvet at lave en knap i FLash som jeg uden problemer kan
indsætte plug-in (og også som AktivXobjekt). Når jeg vil gøre det samme
med mit projekt fra Mediator går det galt. Jeg har overført alle Plugin
filerne fra Mediator og selve projektet. Når man klikker på kassen hvor
plug-in skulle være skrives at der ikke findes et program der kan åbne
filen.
Hvis jeg istedet ekporterer hele mediatorfilen som DHTML kan jeg sagtens
lave hyperlink til denne side men jeg ville jo helst have det inde på
siden i en kasse.

Spørgsmålet lyder meget kringlet, men man kan måske se hvad jeg mener på
siden:http://www.marselisborg-gym.dk/hk/test.htm

Jeg håber nogen kan hjælpe mig

Hanne Krogh

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Jensen

Dato : 28-11-01 17:16

> Hvis jeg istedet ekporterer hele mediatorfilen som DHTML kan jeg sagtens
> lave hyperlink til denne side

Jeg kan ikke se dit mediator projekt, da jeg får at vide at jeg skal bruge
IE4 eller nyere, men det gør jeg allerede (IE6), så enten er der en fejl et
sted hos dig, eller også er det hos mig den er gal??

Michael