E-Mail
webnoob 5265
Kontaktpersoner er væk fra OE
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 28-11-01 12:51

Hej alle

Min kollega påstår at hun engang har haft kontaktpersoner under Folders.

Indbakke
Udbakke
Sendt post
Slettet post
Kontaktpersoner

Jeg mener ikke det kan lade sig gøre i OE. Er det mig der er galt på den,
vil jeg gerne vide hvordan man lægger det ind.

Tak

Bo
sofus@post1.tele.dk

Fra : *Xray

Dato : 28-11-01 13:29

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener ikke det kan lade sig gøre i OE. Er det mig der er galt på den,
> vil jeg gerne vide hvordan man lægger det ind.

Vis -> Layout -> Hak i Kontaktpersoner

*Xray

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 28-11-01 14:43

ja, det er sku øjnene man først bliver blind på.

Takker

Bo