T68Q
Fra : KGB

Dato : 28-11-01 11:38

Ville lige sige, jeg drømte sku at jeg købte mig en T68... *GG*

Fra : Michael Jensen

Dato : 28-11-01 16:14

> Ville lige sige, jeg drømte sku at jeg købte mig en T68... *GG*

Godt at vide, hehe...

Jeg kan ikke nøjes med at drømme om telefonen, jeg køber mig et eksemplar på
Lørdag :)

Fra : Kim Bjoern

Dato : 28-11-01 17:42

"Michael Jensen" <michael-j@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Godt at vide, hehe...
>
> Jeg kan ikke nøjes med at drømme om telefonen, jeg køber mig et eksemplar

> Lørdag :)

Glæd jer, den er go'

Men nu ved jeg så ikke, om der er andre der har samme luxus problem som
jeg - ja/nej tasterne hos mig knirker som bare f...... Måske man skulle
give dem lidt symaskineolie? .-)

Kim

Fra : alwresuihalert

Dato : 28-11-01 21:22

snip
> Glæd jer, den er go'
>
> Men nu ved jeg så ikke, om der er andre der har samme luxus problem som
> jeg - ja/nej tasterne hos mig knirker som bare f...... Måske man skulle
> give dem lidt symaskineolie? .-)

Jeg synes også at den føles lidt billig.

Fra : dr. nrj

Dato : 28-11-01 23:57

>Jeg synes også at den føles lidt billig.

Mine btaster virker faste - men de ER små.
Det er svært at lave en mobil på 85 gram der føles som klippefast.

Venlig hilsen/Kind regards

dr. nrj

mail: dr_nrj@no_spam_hotmail.com

Fra : Anders HJ

Dato : 29-11-01 00:04

Forståeligt :) Jeg har heller aldrig været så vild efter at få noget som med
T68. Og så var pakkeposten 100 år om at komme ud til mig med den. Men fed er
den. Tele2shop hvor jeg købte min har i øvrigt sat den 1000 kr ned i pris,
og det er kun ca. to uger siden jeg fik min. Nu koster den det samme som en
8310, og der kan vist ikke være tvivl om hvilken af dem der er fedest.

Anders

Fra : KGB

Dato : 29-11-01 00:49

> og det er kun ca. to uger siden jeg fik min. Nu koster den det samme som
en
> 8310, og der kan vist ikke være tvivl om hvilken af dem der er fedest.

Hvilken ?

> Anders

KGB

Fra : Anders HJ

Dato : 29-11-01 13:42

T68 selvfølgelig :)

Anders

Fra : Anders Berg

Dato : 29-11-01 14:28

Det er jo så et spørgsmål om krav, og stil. Jeg har selv en 8310, og synes
klart det er den fedeste. Den er lille, og har alt det jeg har brug for. Og
nej, jeg klarer mig fint uden farve display!! Radioen er til gengæld kanon.
Bruger den over 1 time hver dag!!!
Men som sagt, smag og behag!!!!! Køb den du bedst selv kan lide. For alt kan jo
diskuteres!!

Anders

--
Posted from [212.93.55.39]

Fra : Anders HJ

Dato : 29-11-01 14:59

Jeg er slet ikke et øjeblik i tvivl om at 8310 også er en fed fon. Faktisk
blev jeg enormt tændt på at købe en da jeg så den i Hong Kong i sommers, men
efter at jeg hørte om T68 måtte jeg bare have den. Har altid misundt
japanerne for deres cool farvetelefoner, og nu har jeg endelig selv en.
Featuremæssigt kan T68 jo en del mere, men indrømmet, radio'en er en fed
ting. Men bruger den egentlig ikke meget strøm?

Anders

Fra : Anders Berg

Dato : 29-11-01 15:04

"Anders HJ" <me@NOSPAMiceduck.com> wrote in message

> [...]
>
> Nej, det er ikke så slemt!! Kan ca. holde 10-11 tændt med den. Så det er okay!!! Nu har jeg ikke sat mig så meget ind i T68, men jeg ved ihvertfald at 8310 kan dække de flestes behov. Den kan mere end jeg har brug for.

Anders

--
Posted from [212.93.55.39]