Er Aprilias reservedelspriser faste eller ~
Fra : Michael K.S.

Dato : 28-11-01 10:46

Hello ....

Jeg besluttede mig til at jeg ikke gad ordne mit ledningsnet alliwl,da
det var 20+ ledninger der skulle åbnes/ordnes,og det ville tage alt
for lang tid i forhold til at købe et andet (brugt).For sjov skyld
ville jeg så lige høre på hvad et nyt koster og valgte at ringe til 4
forskellige,fordi jeg før har oplevet at priserne øjensynlig kan
svinge lidt.De 3 af dem lå rimelig tæt på 3000,- incl. moms,men dog
ikke samme pris ?!? Hos den 4. fik jeg opgivet en pris på ca. 4200,-
plus moms.....Det var (surprise) hos Niels Vejle MC,sååååh øhhh er
reservedelspriser faste eller vejl. ?? Eller sagt på en anden måde
hvad _er_ det med ham Niels ? )

Forresten fandt jeg et brugt til 500,-......

-M

Fra : Søren Jim

Dato : 29-11-01 02:01

hejsa
Har du nogensinde set anmeldelsen af hans værksted
Han er en røv med grimme øre

Søren (er blevet tørret for mere end 3000kr

Fra : Michael K.S.

Dato : 28-11-01 18:05

On Wed, 28 Nov 2001 17:01:09 -0800, "Søren Jim"
<fsgbooking@hotmail.com> wrote:

>hejsa
>Har du nogensinde set anmeldelsen af hans værksted

Ja da ,jeg har oven i købet selv skrevet noget af den på DMCN ,så
jeg kender ham skam godt.

>Han er en røv med grimme øre

Måske lidt vel stærkt udtrykt, men helt uenig er jeg nu ikke.

Oh well,det var såmænd blot lige for understrege at der vist er noget
ganske særligt ved NV,jeg havde på forhånd en lille mistanke

-M

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 29-11-01 17:14

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8mb90ugj7j7dlkstloqe8ibjfor93kdqat@4ax.com...
> [...]
> hvad _er_ det med ham Niels ? )
>
> Forresten fandt jeg et brugt til 500,-......

Hmmm. MC-Hjørnet er også 'gode' til det med priser. Og finder man ud af at
det er for dyrt er det 'tilfældigvis' en der ikke arbejder i butikken der
har prismærket det??!!

ASJ