glasvæv
Fra : john

Dato : 28-11-01 09:40

Hej jeg har lige købt et hus og skal nu have glasvæv på de fleste vægge.
Men det er da frygteligt dyrt, er der nogle som ved hvor man kan købe det
billigt....

Hilsen John

john@buhl.as

Fra : Jørgen Brix

Dato : 28-11-01 20:34

Hej John

Jeg har også 'lige' købt hus og vi valgte at putte glasfilt (og ikke
glasvæv) på samtlige vægge.
Det er jo nemt at sætte på, og det bliver et enormt flot og glat resultat.

Jeg gik ind til Sadolin som på det tidspunkt tog 14,- pr m. og hvis man
købte en hel rulle (50m) var prisen 10,- pr m.
Efter at jeg fortalte, at jeg skulle have til et helt hus og gerne ville
starte med at købe 4 ruller (hun havde nu kun 3 i forretningen) blev prisen
forhandlet ned på 5.5,- pr m. Og den forhandling tog kun 30 sekunder.

Jeg tror nok, at det er rimelig billigt, men ellers så kig hos forkellige
farvehandlere og i byggemarkeder. De har det jo næsten overalt.
Og du kan formodentlig sagtens få mængderabat, hvis du køber til det meste
af huset.

Vh
Jørgen brix

Fra : Villy Skov

Dato : 29-11-01 08:16

Prøv evt. www.netmaling.dk

De har måske også væv.

Fra : Bjerg & Olsen

Dato : 29-11-01 20:50

"Jørgen Brix" <brixkoch@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse news:v_aN7.1198$K4.208357@news010.worldonline.dk...

> [...]
> starte med at købe 4 ruller (hun havde nu kun 3 i forretningen) blev prisen
> forhandlet ned på 5.5,- pr m. Og den forhandling tog kun 30 sekunder.

Nånå, vores lokale Sadolin-forretning tog 5 kr pr. m da vi købte ca. 12 m
i foråret.

Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Henrik Larsen

Dato : 03-12-01 23:26

pas nu på ikke at købe glasvæv for biligt, en af prøvning af forskellige
kvaliteter viste at den dårligste sugede 42 % mere maling end den bedste.det
kan værer dyrt at købe biligt

Henrik