Har Ati alvorlige leverings problemer?
Fra : Fear

Dato : 28-11-01 02:03

Har Ati alvorlige leverings problemer?

Det er jo umuligt at opdrive radeon 8500 retail på trods af kortet har
været på markedet i flere måneder i usa

Eller har jeg misforstået noget?

Fra : Fragel

Dato : 28-11-01 07:57

> Eller har jeg misforstået noget?

Det ser desværre ikke sådan ud...

/Jeppe

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 28-11-01 11:49

Fragel wrote:

> Det ser desværre ikke sådan ud...

Lige bortset fra det med at kortet har kunne købes i flere måneder, det
må være den oprindelige frigivelsesdato du tænker på.

8500 kortene er ramt af det samme som Gf3 kortene da de kom, men dog
ikke helt så slemt.

Mvh

Bruno

Fra : DaWizeGuy

Dato : 28-11-01 20:04

"Fear" <nej@megafoot.com> wrote in message
> Har Ati alvorlige leverings problemer?

Åbenbart.

> Det er jo umuligt at opdrive radeon 8500 retail på trods af kortet har
> været på markedet i flere måneder i usa.

ATI kommer fra Canada, så ret beset er det Nordamerika du mener.

> Eller har jeg misforstået noget?

Næ, men overvej at købe et GeForce3 baseret kort i stedet, med mindre du har
meget hårdt brug for DVD playback og Video grabbing. Så slipper du også for
alt det bøvl med ATI's drivere.

--
Best regards/Med venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 29-11-01 20:42

> [...]
har
> meget hårdt brug for DVD playback og Video grabbing. Så slipper du også

Men så må du samtig også affinde dig med en elendig 2d-kvalitet i 1600x1200
(Denne påstand er beseret på egne oplevelser...).

/Jeppe

Fra : DaWizeGuy

Dato : 30-11-01 12:24

"Jeppe Vesterbæk" <jeppeojeppe_ingenspamtak_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
1600x1200
> (Denne påstand er beseret på egne oplevelser...).

Det kommer så sandelig an på, hvilket mærke du vælger. Køber du et
bambusmærke - så ja - men eksempelvis Gainward og Leadtek har en 2D
billedkvalitet der er lige så god som ATI og Matrox. Jeg er selv skiftet fra
et Radeon 64 MB VIVO til et Leadtek GeForce3 og jeg har ikke registreret
nogen forskel i 2D. Det nye Leadtek GeForce3 Ti500 anvender endnu bedre DAC
filtre og er i flere anmeldelser blevet megte rost for 2D billedkvaliteten,
som skulle være endnu bedre end Matrox.