Forespørgelse på en Dildo
Fra : Rob

Dato : 27-11-01 23:07

Hej

Min kæreste har ikke de store erfaringer, med at lege med sig selv. Men hun
har snakket om at hun gerne vil prøve en dildo.
Er her nogen der har nogle gode foreslag til en "begynder dildo"?
Eller andre gode forslag til at "lege" med sig selv, modtages gerne.

Hilsen den hjælpsomme kæerste.

Fra : Bolt

Dato : 28-11-01 02:36

"Rob" <res@res.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> Er her nogen der har nogle gode foreslag til en "begynder dildo"?
> Eller andre gode forslag til at "lege" med sig selv, modtages gerne.

Heisann...

Jeg er en mann fra Norge, men jeg kan kanskje hjelpe deg
likevel....håper jeg....

Gå til http://www.cupido.no

Der har de mange flotte dildoer, i mange forskjellige størrelser og
utgaver. De er faktisk testet av en medarbeider i bladet.

Et tips, som min egen kjæreste gav meg; ikke kjøp den største du finner,
iallefall ikke første gang.

Lykke til

-B

* Dumledumledumle*

Fra : Puk

Dato : 28-11-01 16:01

"Rob" <res@res.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hej Rob

> [...]
selv. Men hun
> har snakket om at hun gerne vil prøve en dildo.
> Er her nogen der har nogle gode foreslag til en "begynder

Nu er det jo meget forskelligt, hvad forskellige kvinder kan
lide, så jeg vil ikke begive mig af med at foreslå en bestemt
dildo. Personligt foretrækker jeg dog det man kalder en
vibrator. En almindelig dildo, der ikke rigtig kan andet end at
ligne en stivfrossen pik, synes jeg ikke er så interessant. Det
er lidt sjovere, hvis den også kan spinde *G*.

Jeg vil anbefalde dig at tage ind i SM shoppen i studiestræde
sammen med din kæreste (eller foreslå hende at tage derind). Det
er en rigtig god og hyggelig lille butik, hvor man kan gå i ro og
mag og kigge på en masse forskellige dildoer (og andet legetøj
iøvrigt også...........jeg kan varmt anbefale nogle af deres
massageolier *S*). Britta og hendes mand, der ejer og driver
butikken skriver af og til her i gruppen, og de er så rare og
naturlige, at man slet ikke føler sig pinligt berørt/lidt flov
ved at komme i butikken. Der er en rar atmosfære, som gør at man
som førstegangskøber føler sig lidt mere hjemme. Derudover er
jeg altid blevet budt en kop kaffe eller the mens jeg går og
kigger.

Hvad angår dildoerne, så har SM Shoppen også en kurv med testere
liggende, som du og din kæreste kan få lov til at røre ved, tænde
for osv i den dur. Det gør det meget nemmere at finde en, som
man tror, man vil kunne lide. Priserne er iøvrigt også ganske
rimelige og så ligger butikken centralt, så der er ikke langt til
Strøget og andre steder, hvis man vil have en generel shoppetur
ud af det også.

Hyg sig så vældigt
Puk

Fra : Mick FTW

Dato : 28-11-01 19:16

Bare køb den største du kan finde, alle kællinger elsker at blive blokket
godt og grundigt ud i strævet, det får kussen til at skumme godt på dem !

Fra : Tomas O.

Dato : 28-11-01 20:12

Mick FTW skrev:

> Bare køb den største du kan finde, alle kællinger elsker at
> blive blokket godt og grundigt ud i strævet, det får kussen
> til at skumme godt på dem !

Der er dømt troll.

Tomas O.
FUT dk.admin.netikette

Fra : MM

Dato : 03-12-01 17:01

Tydeligvis et svar fra en stakkels gut som ikke aner hvad han snakekr om
*tsk*

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 29-11-01 06:24

On Tue, 27 Nov 2001 23:06:43 +0100, "Rob" <res@res.dyndns.dk> wrote:

>Hej
>
>Min kæreste har ikke de store erfaringer, med at lege med sig selv. Men hun
>har snakket om at hun gerne vil prøve en dildo.

http://www.smshop.dk/dk100/105.html
Bestillingsnummer : 105 21

den er grim som arve synden - men ganske enkelt genial til formålet -
jeg har well foræret min bedre halvdel en , men jeg køber rent faktisk
også en til min søster på 15 - dog efter vi har diskuteret det lidt
kom hun frem til at det ville være SEJT og ha sådan en ... så det skal
hun ha dog ikke under træet

>Er her nogen der har nogle gode foreslag til en "begynder dildo"?
>Eller andre gode forslag til at "lege" med sig selv, modtages gerne.

som sagt
MvH
Bo