Hvordan opsætter jeg en ftp server
Fra : Maeg

Dato : 16-11-01 19:12

Hej Hvordan opsætter jeg en ftp server og hvilke programmer skal jeg bruge
til fx styring at brugernavn og password

--
MVH
Jens

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 16-11-01 19:40

"Maeg" <maeg@maegaard.com> writes:

> Hej Hvordan opsætter jeg en ftp server og hvilke programmer skal jeg bruge
> til fx styring at brugernavn og password

Se mit svar i <m3y9l7iu28.fsf@paven.bunk.cc>, som er svar på et
lignende indlæg du sendte til denne gruppe i går aftes.

Dit valg af gruppe bliver ikke bedre af at du stille det samme
spørgsmål igen. Vi ved stadig ikke en brik om software her i gruppen.

Jeg sætter FUT (followup-to) news:dk.admin.netikette, da debat om
korrekt valg af gruppe hører til der. Det betyder at svar på dette
indlæg havner der.

--
Jacob - www.bunk.cc
The universe is all a spin-off of the Big Bang.