hvordan host'er jeg selv ?
Fra : junior

Dato : 15-11-01 07:53

Håber dette indlæg er i rigtig gruppe.

Som så mange andre efterhånden har jeg også ADSL... mit ønske er nu at
host'e dele af mine egne hjemmesider. Det skal forståes på den måde at
"skallen" dvs url'en ligger hos en ISP'er og når der er filer (film,
programmer, dokumenter o.lign.) der henvises til fra siden så kunne ligge på
min egen maskine og derved undgå pladsproblemer hos ISP'en....

Jeg har win98se og USB modem. Jeg har forsøgt mig med PWS'en der ligger i
den windows version, men aner ikke hvordan den skal sættes op for at kunne
fungere.

Er der en venlig sjæl der evt har nogle gode forslag til hvordan en newbie
som mig kan få denne ting til at fungere ?

Det jeg søger er en god DANSK forklaring og vejledning i opsætningen af
enten PWS'en eller et andet godt alternativ produkt.

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-12-01 22:57

"junior" <junior1@forum.dk> skrev i en meddelelse
> Det jeg søger er en god DANSK forklaring og vejledning i opsætningen af
> enten PWS'en eller et andet godt alternativ produkt.

Så suser du lige omkring Webcafe ( http://www.webcafe.dk/) og læser artiklen
omkring Apache serveren.
2 min. er du kørende

Hvis du har eget domænenavn så får du lavet en A-Record hen til din IP
adresse.

--
Venligst
Finn Jensen