? om skadesanmeldelse vedr. biler...
Fra : CAWH

Dato : 26-11-01 23:48

Scenen: To biler er stødt sammen og der er kommet en lille ridse på den ene
og intet på den anden (ridsen ca. 15-20 cm lang og ikke skarp/dyb, men
overfladisk 1mm.). Nå, men de to førere udveksler oplysninger om adresse,
navn, tlf. nr., reg.nr. osv.. Kan ham med bilen som er blevet ridset anmelde
det hvornår det skal være, (altså med det samme eller vente på ubestemt tid)
?

Mvh. Casper

Fra : Peter G C

Dato : 27-11-01 07:31

"CAWH" <casper_awh@REMOVEhotmail.com> wrote in message
> [...]
anmelde
> det hvornår det skal være, (altså med det samme eller vente på ubestemt

Med det samme, eller i hvert fald inden så længe.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/
Nyt juridisk, elektonisk og gratis tidsskrift på http://www.rettid.dk

Fra : CAWH

Dato : 27-11-01 16:19

"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> anmelde
> tid)
>
> Med det samme, eller i hvert fald inden så længe.

OK - det vil altså sige, at jeg ikke længere skal være bekymret for at en
skadesanmeldelse ligger i min postkasse ? Hændelsen ligger tilbage i uge 25
i år.

Mvh. Casper

Fra : Peter G C

Dato : 27-11-01 18:24

"CAWH" <casper_awh@REMOVEhotmail.com> wrote in message

[klip]

> [...]
> skadesanmeldelse ligger i min postkasse ? Hændelsen ligger tilbage i uge

Det har jeg ikke sagt.

/Peter

Fra : CAWH

Dato : 27-11-01 19:15

>"Peter G C" <pgc@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Nej selvfølgelig ikke, det må du undskylde !!! Men tak for dit svar på det
oprindelige spørgsmål...

Mvh. Casper

Fra : CAWH

Dato : 27-11-01 17:33

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 03-12-01 00:10

CAWH wrote:

> OK - det vil altså sige, at jeg ikke længere skal være bekymret for at en
> skadesanmeldelse ligger i min postkasse ? Hændelsen ligger tilbage i uge 25
> i år.

Forsikringsselskaberne er ikke altid alt for hurtige...