Inkasso
Fra : Peter Holst

Dato : 26-11-01 17:46

<Hej Peter!
<Vi har bemærket at vi ikke har modtaget betaling for ordre nr. 2043322.
<Sagen går videre til Inkasso hvis ikke du kontakter os indenfor en uge.
<Ser frem til at høre fra dig snarest.

<Med Venlig Hilsen

<Pia - Stop4u.com

360kr jeg har betalt den. kan ikke find kvittering.
vad skal jeg grøver?

--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Peter Holst

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 26-11-01 17:53

In article <9ttrlg$1uaj$1@news.cybercity.dk>, Peter Holst wrote:
> [...]
>
><Med Venlig Hilsen
>
><Pia - Stop4u.com
>
> 360kr jeg har betalt den. kan ikke find kvittering.

1) kontakt dem, det skriver de selv.

2) hvor, hvornår og hvordan har du betalt ??

3) kan du i dit konto udtog finde din betaling ?? Dvs. et
beløb der passer, og en dato der passer (evt. lidt efter)

ion++

"ingen krydspost". Se http://usenet.dk/netikette/quote.html

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-11-01 17:53

"Peter Holst" <peter@holst-fm.dk> skrev:

> 360kr jeg har betalt den. kan ikke find kvittering.
> vad skal jeg grøver?

Har du betalt med Dankort? Så vil du kunne se betalingen på et
kontoudtog og bruge det som kvittering.

Hvis du har betalt pr. efterkrav skal Stop4U anmelde deres krav overfor
PostDK.

Men husk endelig at tage kontakt til dem og få styr på tingene, så du
slipper for evt. inkassoregning!

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://tema.miljokemi.dk

Fra : Peter G C

Dato : 26-11-01 18:22

"Morten Bjergstrøm" <nospam@dafnie.dk> wrote in message

[klip]

> Men husk endelig at tage kontakt til dem og få styr på tingene, så du
> slipper for evt. inkassoregning!

Enig. Skriv til dem via postvæsenet.

/Peter

--