udvisningsdomme
Fra : Jørgen Jensen

Dato : 25-11-01 22:47

er der nogle der kender en nem vej at finde ud af hvornår kommende
udvisningsdomme af straffede bliver eksekveret ?

Venlig hilsen Jørgen Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 26-11-01 13:15

Jørgen Jensen <jorgenjacobjensen@get2net.dk> skrev i artiklen
<3c0166c0.4734707@news.get2net.dk>...
> er der nogle der kender en nem vej at finde ud af hvornår kommende
> udvisningsdomme af straffede bliver eksekveret ?

Efter endt afsoning.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-11-01 02:31

On Sun, 25 Nov 2001 21:46:42 GMT,
Jørgen Jensen <jorgenjacobjensen@get2net.dk> wrote:
> er der nogle der kender en nem vej at finde ud af hvornår kommende
> udvisningsdomme af straffede bliver eksekveret ?

Normalt relativt hurtigt. Jeg har kendskab til en domsmand som
nævnte at han i mindst et tilfælde har været med til at nedsætte
fængselsstraffen således at den ville være endeligt afsonet ca.
2 mdr. senere, hvilket skulle være den tid det tager at få
udvisningspapirerne i orden. Så var der ingen grund til at
han skulle sidde inde i 6 mdr mere (oveni de x mdr der allerede
var afsonet).