Rykker for en regning jeg aldrig har set
Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 22-11-01 16:56

Hej.

Jeg har i dag modtaget en rykker - pålagt et rykkergebyr på 50 kroner - for
en regning på 34,48 kroner. Jeg har aldrig nogensinde modtaget den
oprindelige regning. Firmaet har en rimelig "selvstændig" printer. Jeg har
flere gange modtaget 2 regninger med samme fakturanummer, og selvfølgelig
kun skulle betale den ene. Men nu har jeg lidt printeren (eller deres
system...) mistænkt for at glemme at printe min regning ud.

Firmaet kan jo ikke bevise, at de har sendt regningen. I hvert fald ikke
bedre, end jeg kan, at jeg ikke har modtaget den. Er det mig, der ender med
at skulle betale over dobbelt pris, for den lille regning, som jeg aldrig
har modtaget, og derfor ikke betalt?

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 22-11-01 20:11

"Ida Maria Kiefer" <atter@jyde.dk> wrote Thu, 22 Nov 2001 16:55:42
+0100 :

>som jeg aldrig
>har modtaget, og derfor ikke betalt?

Firmaet har sikkert en kundeserviceafdeling, mon ikke de kan
afklarer om firmaet vil skyde en hvid pind efter rykkergebyret hvis
blot du betaler det oprindelige beløb.

--
Hygge
Morten , anden er løs, http://gummiand.dk/

Fra : Ida Maria Kiefer

Dato : 22-11-01 20:15

Morten Kjaer Nielsen <spamtrap.fra.04082001@gummiand.dk> skrev i en
meddelelse news:bbjqvtka915tjiqk7jdge6fhjfs49tqd4v@news.worldonline.dk...

> Firmaet har sikkert en kundeserviceafdeling, mon ikke de kan
> afklarer om firmaet vil skyde en hvid pind efter rykkergebyret hvis
> blot du betaler det oprindelige beløb.

Det ved jeg ikke, for jeg gad ikke vente mere end ½ time i telefonen, og de
har ikke svaret på min e-mail.

Ida Maria Kiefer
www.kiefer.dk