hej!!
Fra : Sofie

Dato : 19-11-01 10:35

hej autoatlas !!

vi er fire piger der har projekt o9m biler i fortiden nutiden og fremtiden... vi
har rimlig meget om henry ford og de første biler, men vi mangler noget om
nutidens nymodernede biler, og fremtdens biler!!
så vi ville spørge jer om nogen spørgsmål omkring det, og vi ville blive meget
glade, hvis i ville maile tilbage på: bannanasplit@ofir.dk

1: hvad kommer fremtidens biler til at køre på? (oliven olie, vand, el? )

2: hvor hurtigt kan en fordfocus køre i timen?

3: kommer fremtidens biler til at have andre swpeciele ferdigheder, som de ikke
har i dag?

4: hvad kommer en bil ca. til at koste i fremtiden?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-11-01 14:10

Sofie <bannanasplit@ofir.dk> skrev i artiklen
<000201c170dd$733b1620$0301a8c0@autoatlas.local>...
)

> [...]
de ikke
> har i dag?
>
> 4: hvad kommer en bil ca. til at koste i fremtiden?

5: Hvorfor stiller i spørgsmålet i en gruppe om jura?

Fra : Dennis Lange

Dato : 19-11-01 16:28

> 5: Hvorfor stiller i spørgsmålet i en gruppe om jura?

Svaret på det spørgsmål tror jeg skal findes i det oprindelige indlægs
allerførste sætning:

--
Mvh. Dennis Lange

Kig dig for hvis du vil maile til mig c",)

Fra : VisseVasse

Dato : 19-11-01 16:06

> 1: hvad kommer fremtidens biler til at køre på? (oliven olie, vand, el? )
Hash - som du ik kan få for penge...

> 2: hvor hurtigt kan en fordfocus køre i timen?
I henhold til en respektiv lav cw værdi vil den nok ligge omkring
325km/t - ned af bakke og i medvind vel at mærke..

> 3: kommer fremtidens biler til at have andre swpeciele ferdigheder, som de
ikke
> har i dag?
Af swpeciele ferdigheder kan nævnes et lækkert indtræk af
knorhaneforhud - i en smækker kreation med tilhørende bæltetaske..MUMS!

> 4: hvad kommer en bil ca. til at koste i fremtiden?
Jaa..hvis du har en million milliard i diamanter kan du få lov til at
låne én!

Det var min ydmyge mening om fremtidens biler.