Serverproblemer
Fra : Peter Hansson

Dato : 17-11-01 12:17

Jeg kan ikke få serveren til at virke/synkronisere. Det er måske OT, men jeg
ville lige høre om andre har problemer.
Sjovt nok er det kun dk.test der ser ud til at fungere dfor mig.

PH

Fra : N/A

Dato : 17-11-01 12:29

Fra : Peter Hansson

Dato : 17-11-01 12:29

"Peter G C" <pgc@mailme.dk> skrev i en meddelelse news:3bf648bb$0$11600> Jeg
har også problemer. Prøv at resette nyhedsgruppen. Så kører det igen.

> /Peter

Jeg hoppede over på sunsite.auc.dk. Nu ser det ud til at virke.
Ellers tak for rådet.

PH

Fra : Jakob Paikin

Dato : 17-11-01 12:36

On Sat, 17 Nov 2001 12:17:06 +0100, "Peter Hansson"
<phansson@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg kan ikke få serveren til at virke/synkronisere. Det er måske OT, men jeg
>ville lige høre om andre har problemer.

Dette har intet at gøre med jura-gruppen som sådan. Spørg i en
passende intern gruppe hos din Internet-udbyder.

--
Jakob Paikin

Fra : Zacho

Dato : 17-11-01 17:53

"Peter Hansson" <phansson@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke få serveren til at virke/synkronisere. Det er måske OT, men
jeg
> ville lige høre om andre har problemer.
> Sjovt nok er det kun dk.test der ser ud til at fungere dfor mig.

Det er TDC der har lidt bøvl med newsserveren...
Læs mere i tele.internet.news-service

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-11-01 23:01

"Zacho" <no@email.com> skrev :

>Det er TDC der har lidt bøvl med newsserveren...

Lidt ?? Det var vist dagens underdrivelse

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.stevns.net/dkfritidbil

Så kører vi sunsite.auc.dk som news-server igen .. Atter vrøvl med TDC ;-(