Debat om AGP
Fra : Bamsi

Dato : 16-11-01 18:25

Jeg ved at der rundt om i denne NG er blev 'snakket' meget om AGP

Så ville jeg fortælle om en artikkel som lægger op til endnu mere debat,
findes på http://www.lanparty.dk/articles/article_v3.asp?artID=114

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 17-11-01 07:01

"Bamsi" <meget@hemmelig.no> skrev i

> Så ville jeg fortælle om en artikkel som lægger op til endnu
> mere debat, findes på
> http://www.lanparty.dk/articles/article_v3.asp?artID=114

God læsning - det er dog ærgerligt at han er så aggressiv, det
modsatte ville have virket stærkere.

Nogle få af hans antagelser holder nok ikke, men i det store hele
er jeg enig.

Specielt kan jeg godt lide denne her:

=== KLIP ===

Jeg synes, det er fint, at APG vil sende kontrollanter ud til >
netparties – effekten af disse vil i mine øjne være meget større, >
hvis APG meddelte dette til arrangørerne og deltagerne i stedet >
for at bruge hemmelige agenter. Folk har jo også en tendens til >at
overholde færdselsloven, når der kører en politibil bag dem.

=== KLIP ===

--
B-)
Købes: Originalt (gratis) analog-kort til DR2 & TV2-Zulu