pps
Fra : Ole Lund

Dato : 27-11-01 22:29

Jeg får af og til tilsendt en mail med en fil der ender på pps som jeg ikke
kan åbne.Er der nogle der ved hvad der skal til for at åbne den og hvad det
er for en slags fil

Fra : PW

Dato : 28-11-01 19:58

Det er en "Power Point Show"
Du kan downloade en "viewer" mange steder.
Prøv her http://office.microsoft.com/downloads/2000/ppview97.aspx

Fra : Ole Lund

Dato : 06-12-01 22:54

Jeg siger mange tak