Ny campingvogns model
Fra : Lars Christensen

Dato : 25-11-01 16:22

Hej

Igår så jeg en test af en ny campingvogn på RTL. Vognen var meget DRÅBE formet.
Jeg fandt desværre aldrig ud af hvad modellen hed
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig. Evt. med et link

Lars

--
Posted from tdk233.teledanmark.dk [193.3.142.33]

Fra : PHK

Dato : 26-11-01 12:35

"Lars Christensen" <lars@splitbus.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg fandt desværre aldrig ud af hvad modellen hed
> Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig. Evt. med et link

Hvis den var grå med store farvede linier i hjørnerne kan jeg måske hjælpe -
skal igennem et par blade, i så fald.

--
_
|_|

Fra : Lars Christensen

Dato : 26-11-01 15:16

Ja det er lige den, model

> [...]
> formet.

> Hvis den var grå med store farvede linier i hjørnerne kan jeg måske hjælpe -

Posted from 0xc3f9e4c2.boanxr9.ras.tele.dk [195.249.228.194]

Fra : PHK

Dato : 26-11-01 16:20

> Ja det er lige den, model

Undskyld, jeg foretrækker at svare under det jeg svarer på, jf.
www.usenet.dk/netikette.
Det burde fremgå af ovenstående hvorfor alle bør gøre det.

Det kan være en T@b.

--
_
|_|