Scriptfejl i IE5.0 (OS9.1)
Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-11-01 16:24

I følge webmasteren er det kun mig som får fejl på:
<http://www.peugeot.dk/pid/peber/>

Gider nogen prøve?
(Peugoet-ejere kan i øvrigt vinde en peberkværn!)

--
Preben
Numquam erro - umquam si errem, infitier.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 27-11-01 17:11

Preben Bødker Nielsen <preben@SLETlokalsat.dk> wrote:

> I følge webmasteren er det kun mig som får fejl på:
> <http://www.peugeot.dk/pid/peber/>
>
> Gider nogen prøve?
> (Peugoet-ejere kan i øvrigt vinde en peberkværn!)

Selvom jeg ikke har en Peugeot bil, så frister en ekstra kværn jo altid
i samlingen, så jeg har lige deltaget i konkurrencen med Netscape 4.76
under OS 9.1 US uden gnøf af nogen teknisk art.

Det var godt nok lidt svært at svare på spørgsmålene om deres blad, men
jeg kom igennem....... )

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : thomas schreiber

Dato : 27-11-01 22:01

Virker fint her også... på min P(is)C vel og mærke i IE 6.0.

/Thomas

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 27-11-01 22:56

thomas schreiber <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote:
> Virker fint her også... på min P(is)C vel og mærke i IE 6.0.
> /Thomas

Tak for hjælpen! Nu var det jo IE 5.0 der var problemet.
Alle andre browsere har jeg fået igennem.

Nogen påstår at (1-2, 2-2, 3-1,4-3,5-2) er rigtigt godt
(der reducerede jeg vist mine vinderchancer)

Preben
--
Numquam erro - umquam si errem, infitier.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 28-11-01 00:16

Preben Bødker Nielsen <gizmo@os.dk> wrote:

> [...]
> Alle andre browsere har jeg fået igennem.

> Nogen påstår at (1-2, 2-2, 3-1,4-3,5-2) er rigtigt godt
> (der reducerede jeg vist mine vinderchancer)

Hvis jeg vinder får du sgu min kværn !!

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 28-11-01 12:27

> Hvis jeg vinder får du sgu min kværn !!
Så får du sgu min Peugeot (undskyld bankens)

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 28-11-01 20:23

> [...]

> <http://www.peugeot.dk/pid/peber/>
>
> Gider nogen prøve?
> (Peugoet-ejere kan i øvrigt vinde en peberkværn!)

Med min MSIE 5.0 på OS 8.1 fik jeg ingen scriptfejl. Nu udfyldte jeg
heller ikke formularen fuldt ud, da jeg ikke havde tid og lyst.

Gunnar

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 30-11-01 12:50

Gunnar Vestergaard <post@gunnar-v.dk> wrote:
> Med min MSIE 5.0 på OS 8.1 fik jeg ingen scriptfejl. Nu udfyldte jeg
> heller ikke formularen fuldt ud, da jeg ikke havde tid og lyst.
Det er netop når formularen _er_ udfyldt, at sriptet fortæller <alle
felter skal udfyldes>.