Hvem sælger Gerber knive?
Fra : Henrik Larsson

Dato : 27-11-01 10:44

Jeg kunne godt tænke mig at købe en "Gerber AR 3.00" men har svært ved at
finde en forhandler der sælger andet end "Gerver Gator" serien.

Er der nogen der har et bud på hvem der kan fremskaffe mit ønske?

Mvh Henrik

Fra : Andy P.

Dato : 27-11-01 10:58

Du har nok størst held på Netttet. Prøv:
http://www.agrussell.com/gerber/index.html
Hilsen
Andy

Fra : Karsten

Dato : 27-11-01 13:21

ok fedt link
Men hvordan er det nu lige , med at bestille knive i udlandet , kommer der
told på og er det lovligt ? , det er jo trods alt et slags våben.
Karsten

--
Karsten Abrahamsen
pa2@image.dk

Fra : Thor Østergaard

Dato : 27-11-01 18:16

Du kan også prøve www.gerberstore.com - de holder vist til i Tyskland

/Thor

Fra : Kasper Rung

Dato : 27-11-01 18:22

Kig på www.naturgalleriet.dk. Det er en fed butik, jeg har snakket meget med
ejeren, helt i gennem gode råd og gedine produkter. Han er ikke bange for at
sige at produkt er af lavere kvalitet og dermed misse et salg. Han vil under
alle omstændigheder kunne fortælle dig om det du ønsker og eventuelle
alternativer.

Han har ikke den model hjemme, men kan jo nok skaffe den.

Ud over knive, har de andet godt. Jeg er der mindst en time, når jeg først
er kommet indenfor.

God fornøjelse
- Kasper

Fra : NPS