Slankekaffe
Fra : Rie Lysvad

Dato : 27-11-01 02:08

Er der nogen, der har prøvet en kaffe, der hedder Dynasvelte, og kan
fortælle om den virker? Den skulle sætte forbrændingen i vejret, og man
skulle derfor osse kunne tabe sig selv om man ikke direkte er på slankekur.

Venlig hilsen Rie

Fra : Christian Vandsø

Dato : 27-11-01 13:56

On Tue, 27 Nov 2001 02:07:51 +0100, "Rie Lysvad"
<lysvad@worldonline.dk> wrote:

>Er der nogen, der har prøvet en kaffe, der hedder Dynasvelte, og kan
>fortælle om den virker? Den skulle sætte forbrændingen i vejret, og man
>skulle derfor osse kunne tabe sig selv om man ikke direkte er på slankekur.

Jeg kender ikke den pågældende kaffe, men det er da rigtigt at
koffein kan sætte gang i stofskifet. Hvis du vil tabe dig er der dog
ingen mirakelkur - heller ikke kaffe.

/Christian