Mærkeligt problem i Word 2000 +WinXP
Fra : Jan J.

Dato : 27-11-01 00:59

Jeg har et meget mærkeligt problem. Jeg kører WinXP Prof. Engelsk
udgave. Da jeg installerede Word 2000 virkede alting fint i en lille
uges tid. Derefter ville Word ikke åbne visse dokumenter. Andre er der
ingen problemer med. Jeg har reinstalleret både Word og siden også XP,
men problemet kommer efter et par dage eller timer hver gang. De
dokumenter der er problemer med er typisk med mange formateringskoder.
Fejlmeddelelsen ser således ud:
AppVer: 9.0.0.2823
ModName: e_dmai11.dll
ModVer: 0.3.0.8    Offset: 0000128e

Jeg aner ikke hvad der kan være galt. Nogle ideer?

V.H.
Jan J.

Fra : Jan J.

Dato : 28-11-01 01:39

Jeg har nu fundet ud af problemet.. Jeg har min Epson Stylus color 480
som delt netværksprinter på en anden pc. Det virker bare ikke med de
indbyggede drivere fra WinXP - dvs. jeg kunne godt printe åbne filer,
problemet var bare at jeg ikke kunne ÅBNE alle filer. Stadig ret
mærkeligt, men jeg har løst det ved at installere de nyeste XP drivers
fra Epson's hjemmeside.
Nu virker alt som det skal... Indtil videre

Hilsen
Jan Jørgensen