Elstik til MC -ledningsnet - hvor ?
Fra : Michael K.S.

Dato : 26-11-01 21:57

Hello Boy'oz !

Jeg skal til at lege lidt med mit ledningsnet,måske åbne det lidt
steder.så hvor køber man de samlestik der typisk sidder på enkelt
ledninger og evt. også multistik ? Gerne et sted nær eller i Odense
men ellers har alt interesse.Er der et sted på Nettet så ville det jo
bare være lækkert....

-M

Fra : Martin Sørensen

Dato : 26-11-01 22:11

> [...]
> ledninger og evt. også multistik ? Gerne et sted nær eller i Odense
> men ellers har alt interesse.Er der et sted på Nettet så ville det jo

De enkelte stik kan du muligvis finde hos T.Hansen. Jeg er ikke 100% sikker
på at de har den rigtige størrelse, men prøv at kigge på deres hjemmeside
www.thansen.dk. Godtnok sælger de knallert-reservedele, men der er jo også
de samme stik i knallerter.

Ellers har Harald Nyborg (som jeg mener ligger i Odense) vist også nogle af
den slags stik.

Multistikkene kunne jeg godt forestille mig skulle købes som reservedel til
den enkelte motorcykel (læs: ledningsnet), for de findes vel i 10.003
forskellige udformninger og størrelser alt efter mærke og model på cyklen.
Alene på min lille cykel sidder der da mindst 5 forskellige multistik (og
sikkert flere, har ikke set dem alle).

signing off.. Martin Sørensen

Fra : RpR

Dato : 26-11-01 22:19

> [...]
> Alene på min lille cykel sidder der da mindst 5 forskellige multistik (og

Ellers hvis det blot er alm. samlemuffer / krympe flex og hvad man ellers
leder efter, så kan din lokale radio / tv forretning sikkert stikke dig et
par.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-11-01 23:54

"Michael K.S." <MichaelKS@image.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skal til at lege lidt med mit ledningsnet,måske åbne det lidt
> steder.så hvor køber man de samlestik der typisk sidder på enkelt
> ledninger og evt. også multistik ?

Multistik har jeg købt hos min lokale forhandler (Special, Aalborg) af samme
type som sidder på Yamaha'er, men kun op til 6-pol. Enkeltstikkene kan købes
hos Wunderlich i Dyskland i precis samme størrelse som bruges på japanske
mc, de der røde sataner du kan købe i autoforretninger er for store, og kan
dårligt parres med de eksisterende motorcykelstik.
Wunderlich har vistnok en udmærket internet ting.

Rittig

Fra : Mads Lund

Dato : 27-11-01 08:34

Den helt optimale (og samtidig billige) løsning er at skifte stikkene ud med
nogle vandtætte neopren stik fra rs.

Du kan finde dem hos RS (mon ikke det er noget med www.rscomponent .dk) jeg
smider lige en side fra kataloget ud i binaer.motor

Mads Lund
Ninja9RT

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 27-11-01 09:45

> Du kan finde dem hos RS (mon ikke det er noget med www.rscomponent .dk)
jeg
> smider lige en side fra kataloget ud i binaer.motor

http://www.rs-components.dk/ men har du ikke lige et par varenumre for os
unden adgang til dk.binaer (eller et sidenummer i kataloget)

/A

Fra : Mads Lund

Dato : 27-11-01 09:52

Jow da

de hedder serie 44 stik til brug i autobranchen. De ligger under
strømforsyningsstik

varenr er
2 pol sæt 246-8414
3 pol sæt 246-8420