grafik i OS X
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-11-01 20:27

OS X er flot, men på et punkt, (og måske endda flere), synes jeg at den
falder lidt igennem: Afspilningskvaliteten af film i iMovie i OS X kan
ikke leve op til den man kan få i OS 9 versionen. Det er som om det hele
er lidt mere "groft". Selv talkoderne ved de små klip er mere "uldne".
Er det bare mig der husker forkert eller...!? Jeg har iøvrigt også lagt
mærke til at fuldskærmsafspilning ikke kommer med det samme men lige
hakker lidt i det - på OS 9 kommer den med det samme

/Martin

P.S. Til gengæld virker DVD afspilning bare så meget bedre end i OS 9.

Fra : tom dissing

Dato : 26-11-01 22:37

Du bliver - hvis du vil bruge OSX - nødt til -som absolut minimum at
investere i et AGP nVIdia Grafikkort.
Det koster omkring 1000 kroner og kan ikke købes her i landet !?
MX2 er ok men der er et der er endnu hurtigere
Det koster desværre omkring 4500 .- ex moms
Tom

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 26-11-01 22:44

tom dissing <tom@mir.dk> wrote:

> [...]
> MX2 er ok men der er et der er endnu hurtigere
> Det koster desværre omkring 4500 .- ex moms

Det bliver nok lidt svært at få proppet ned i min Pismo PowerBook

/Martin

Fra : N/A

Dato : 26-11-01 23:19

Fra : Peter Kiil

Dato : 26-11-01 23:19

in article 1f3i4fq.s8rtpwydx0vwN%mb@talent.dk, Martin Bredthauer at
mb@talent.dk wrote on 26/11/01 22:44:

> Det bliver nok lidt svært at få proppet ned i min Pismo PowerBook
>
> /Martin

Min iBook 2001 afspiller fuldskærms QT film uden problemer. Og der er
bestemt ikke noget GeForce kort i.

--
/peter

Vikings? There ain't no vikings here. Just us honest farmers. The
town was burning, the villagers were dead. They didn't need those
sheep anyway. That's our story and we're sticking to it.

Fra : Michael Holm

Dato : 27-11-01 10:14

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> in article 1f3i4fq.s8rtpwydx0vwN%mb@talent.dk, Martin Bredthauer at

> Min iBook 2001 afspiller fuldskærms QT film uden problemer. Og der er
> bestemt ikke noget GeForce kort i.

Diverse Star wars II trailer/teaser hakker alle i det i fuldskærm på
ibook 2001 og imac DV 450 mhz + tons af RAM
mens Shrek, rush hour + en masse andre kører fint, så jeg har tænkt at
det var Star wars trailer der var "dårligt" lavet....?

--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk
kiaikidoRemove@mac.comRemove