nVidia TNT2 M64 problemer
Fra : Benjamin Jensen

Dato : 26-11-01 18:41

Hej NG

Jeg har anskaffet mig et nVidia TNT2 M64 m. 32 Mb RAM, men det volder mig
nogle problemer, det sidder i et First International Computer (FIC) mobo,
model PA-2013, med 128 Mb RAM og en AMD K6-2 500 Mhz processor, og dertil
Windows 98.. Mit problem opstår når jeg starter min puter, så "fryser"
skidtet og jeg kan ikke gøre noget som helst, jeg har prøvet at rode lidt i
min BIOS men det hjælper ingenting.. Er der nogen der har oplevet noget
lignende? Og findes der evt. en løsning på mit problem eller er det bare et
spildt køb?

Mvh.
Benjamin

Fra : Kim Larsen

Dato : 26-11-01 21:11

Hej

Har du afinstalleret de drivere du havde til dit gamle kort ?
Du kan starte op ved at trykke på F8 under opstart, så kan du vælge at
starte i fejlsikker tilstand og så rode videre der.

Kim Larsen

Fra : Benjamin Jensen

Dato : 27-11-01 16:41

Hejsa

Ja jeg formatterede faktisk min harddisk og startede helt forfra, har også
prøvet at hente de nyeste drivere på nettet, men intet har hjulpet indtil
videre

/Benjamin

Kim Larsen <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c02a1eb$0$74702$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Ricki

Dato : 27-11-01 16:59

Hej,

Det kan være at du skal drossle kortet lidt ned i ydelse. Med det mener jeg
at du kan prøve at sætte hardwareaccelerationen ned i kontrolpanelet.
Højreklik på skrivebordet > vælg "Egenskaber" > vælg fanen "Indstillinger" >
klik på Avanceret > Gå ind i fanen "Fejlfinding" og skift indstillingen.
Jeg håber at det hjælper.

Hilsen Ricki