OC af Geforce 3 Titanium 200
Fra : Brian Madsen

Dato : 26-11-01 16:30

Hej!
Jeg har en:
P4 1.8 Ghz cpu
Abit TH7-Raid bundkort
256 Mb Pc800 Rdram....
og så et Hercules Geforce 3 Titanium 200 kort!

Jeg har oc'et kortet med det software der følger med...
ca 30%... der er den alm. blue orb ting på!.
tror i at det kan holde...? altså kortet!...
den fryser ikke... eller kører ustabilt... kun stærkt! *G*
???
Hvad syntes i?

Venlig Hilsen
Brian Madsen.

--
Posted from [62.243.38.132]

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-11-01 16:50

tja hvis det ellers forløber ok. Men 30% er det ikke meget ?

Michael

Fra : Lars Krag

Dato : 26-11-01 17:39

"Brian Madsen" <brianm@montes.dk> wrote in message news:7e663c5ff3c2c84c95662d9617c652ee.9871@mygate.mailgate.org...
> Hej!
> Jeg har en:
> P4 1.8 Ghz cpu
> Abit TH7-Raid bundkort
> 256 Mb Pc800 Rdram....
> og så et Hercules Geforce 3 Titanium 200 kort!

Hey, jeg er ikke den eneste med et P4 system med Rdram

> [...]
> tror i at det kan holde...? altså kortet!...
> den fryser ikke... eller kører ustabilt... kun stærkt! *G*

Clock det noget mere Prøv at teste i så høj en opløsning med
så høj en skærmfrekvens som muligt, og så kør "dragothic high
detail" testen fra 3dmark2001 ca. 10 gange og se efter hvide
prikker eller anden forvrængning af billedet. Hvis det kan klare
det uden problemer, kan det IMO klare alt andet.

30% er det både på core og memory? En core hastighed på
220-230 burde slet ikke være noget problem, men der kan være
endog meget stor forskel på hvor meget rammene kan clockes
til. Sålænge billedet ikke bliver forvrænget eller kortet fryser
burde det ikke være noget problem. Mit gamle GF3 kører med
240/530 Mhz hver dag. Det har det gjort siden jeg købte det.

Lars