Quiz-lavine 7
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-11-01 15:40

Jeg fortsætter. Og nej, jeg har ikke gættet en disse, men når jeg er
dårlig til den side af sagen, så må jeg jo have noget andet at lave!
Måske er min nemmere, men det er svært at vurdere.
Husk nu: Ingen hjælpemidler!

1. Face it, I'm older and I have more insurance!

2. I just want you to know that no matter what you do, you're still gonna die.

3. Oh no! I can't feel my toes ... I don't have any toes!

4. If the sun comes up tomorrow, it is only because of men of good will.

5. I don't care what I see outside. My vision is within! Here is where the birds
sing! Here is where the sky is blue!

God fornøjelse.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 26-11-01 15:47

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> wrote in message

> 3. Oh no! I can't feel my toes ... I don't have any toes!

Eddie Murphy aka Donkey i SHREK

--
/mathias

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 26-11-01 16:48

Peter Brandt Nielsen <brandt@etklikherfra.dk> wrote:

> 3. Oh no! I can't feel my toes ... I don't have any toes!
Shrek

> 4. If the sun comes up tomorrow, it is only because of men of good will.
13 days

MVH ANR

"[To Start Press Any Key] Where's the ANY key?"
-Homer Simpson

Fra : Agricola

Dato : 26-11-01 16:55

> 1. Face it, I'm older and I have more insurance!

Stegte grønne tomater.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 26-11-01 18:09

"Agricola" <vadsholt(remove)@stofanet.dk>

> Stegte grønne tomater.

De tre givne svar er rigtige, men der mangler to.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-11-01 23:23

"Peter Brandt Nielsen" <brandt@etklikherfra.dk> skrev:

>"Agricola" <vadsholt(remove)@stofanet.dk>

>De tre givne svar er rigtige, men der mangler to.

Moonstruck & Room with a View

Niels Søndergaard

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-11-01 06:13

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk>

> Moonstruck & Room with a View

You da man!

(Det betyder, at det var rigtigt.)

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-01 15:23

Peter Brandt Nielsen wrote:

> "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk>

> You da man!
>
> (Det betyder, at det var rigtigt.)

Det er snyd. Niels Søndergaard er jo professionel

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 27-11-01 18:27

"Karsten S. Jørgensen" <karstenLOVELYSPAMWONDERFULSPAM@daimi.au.dk>

> Det er snyd. Niels Søndergaard er jo professionel

Måske skal Niels for fremtiden komme med den danske tekstning
i stedet?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk