Andet multimedie
bentjuul 3670
Redigeringsprogram til WMF filer
Fra : Jørn Rasmussen

Dato : 26-11-01 15:07

Er der nogen der kan anbefale et redigeringsprogram til Windows
Metafile *.wmf der ikke behøver at kunne ret meget andet.

Med venlig hilsen
Jørn Rasmussen

Fra : B. Jakobsen

Dato : 26-11-01 15:34

Det bliver ikke nemt at finde, tror jeg. WMF er et eksportformat i lighed
med EPS. Du vil sikkert være bedst stillet ved at vælge et større program
som CorelDraw og så importere/eksportere.
Kh
bs

Fra : Ninzen

Dato : 26-11-01 20:24

"Jørn Rasmussen" <post@farman.dk> skrev

> Er der nogen der kan anbefale et redigeringsprogram til Windows
> Metafile *.wmf der ikke behøver at kunne ret meget andet.

Jeg har tit redigeret dem i Illustrator.
Du kan åbne .wmf filer i Illustrator.
Du kan ikke gemme dem som .wmf fra Illustrator,
men godt eksportere som .wmf.
--

Venlig hilsen Ninzen

Fra : Henrik

Dato : 03-12-01 09:14

Jørn Rasmussen" <post@farman.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kan anbefale et redigeringsprogram til Windows
> Metafile *.wmf der ikke behøver at kunne ret meget andet.

Jeg mener Word kan redigere i dem, hvis du importerer dem ind i word og
dobbeltklikker på dem - her er nogle simple værktøjer, så det er ikke de
vildeste effekter, du kan lave, men det lød heller ikke til, at det var det,
du ville...

- Henrik

Fra : Emil Hauch Jensen

Dato : 10-12-01 17:03

Jeg skulle mene at Paint shop pro, og Flash begge kan klare det, men at de
vist også begge, er ret elendige til det !

--
-Mvh.
-Emil hauch Jensen

http://www.prodigium.dk