HEARTBEAT 2002
Fra : Zirkeline

Dato : 26-11-01 14:06

Hej, - jeg er en »gammel« pige på 29 somre, som i uge 24 / 2002 tager
turen til Goathland i North Yorkshire i England for, at besøge området
for TV-serien »Heartbeat«. Jeg planlægger at flyve fra Kastrup
Lufthavn den 8. juni og hjem igen den 15. Turen går i første omgang
til Manchester med flyet, og et besøg hos min kusine. Dagen efter
ville jeg tage toget op til Whitby og tage ture rundt i North York
Moors, med udgangspunkt dérfra. Vil også gerne overnatte en enkelt
hvis muligt.

Jeg er gift, men min mand vil hellere blive hjemme og passe vores søn,
mens jeg tager afsted og dyrker min helt store fascination af
Yorkshire i en uges tid.

Jeg ville dog gerne rejse med én, og helst en pige på min egen alder,
eller dér omkring. Så er DU også »Heartbeat« fan og har lyst til at
rejse i uge 24 næste år, så skriv gerne til mig så hurtigt som muligt.
Søger kun én rejsekammerat.

Billetten for mit eget vedkommende bliver købt i januar, grundet
»Commonwealth Games« i Manchester, som kommer til at fylde godt i
bookingerne. Dérfor vil jeg gerne være tidligt ude.

Mange hilsner - Randi Krog Jakobsen