løb....
Fra : Mutti

Dato : 26-11-01 08:38

Hej

Er der een her, der måske ved lidt om løb?
Hvordan bliver jeg hurtigt i stand til at gennemføre en shuttle-run test?
Jeg har kigget lidt på run4fun, netmotion og motion-online uden videre
resultater. På run 4 fun er der et begynderprogram, men jeg er lidt usikker
på om det vil være nok??
På forhånd tak for hjælpen....

/Mutti

Fra : Mutti